FacebookInstagrammenu-iconicon-playscroll-downsearchTwitterYouTube
Menu

Виробничий процес

Сировина 
Основною сировиною для виробництва шини є натуральний каучук, синтетичний каучук, технічний вуглець та масло. Частка гумових сумішей від загальної маси шини становить понад 80%. На решту 20% припадають різноманітні підсилювальні матеріали.

Приблизно половиною всього каучуку, що застосовується у процесі виготовлення шин, є натуральний каучук з каучукового дерева. Ці дерева ростуть у тропіках, у таких країнах як Малайзія та Індонезія. Більшість синтетичних каучуків, що виробляються на основі масел, виготовляються в Європі.

Гумова суміш приблизно на третину складається із заповнювачів. Найважливішим з них є технічний вуглець, який надає шинам чорний колір. Іншим важливим заповнювачем є масло, яке використовується у суміші як пластифікатор. Крім того, застосовуються такі добавки, як речовини, що вулканізують, зміцнювачі та інші речовини для поліпшення якостей та захисту гумових сумішей. 

Змішування
На даній стадії  вся сировина змішується і нагрівається при температурі приблизно 120 градусів за Цельсієм.

Склад гумової суміші є однаковим для різних частин шини. Склад також залежить від призначення та моделі шини. Гумова суміш, що використовується у літній шини для легкового автомобіля, відрізняється від гумової суміші зимової шини.

Створення нових сумішей та поліпшення існуючих є важливим завданням процесу розроблення шин.
 
Виробництво компонентів 
Суміші використовуються для прогумовування різноманітних компонентів – наприклад, кабелів, тканин або брекерів. Для виробництва використовуються 10-30 різноманітних компонентів.

Більшість з них виконують функції підсилювачів.
 
Складання
Виробники шин складають не вулканізовані шини за допомогою спеціальної техніки.

Компоненти встановлюються на барабан складального верстату, а каркас шини розміщується на розтяжній машині. Після цього колесо машини намотує з’єднані поверхневий шар та брекер шини на каркас.

Каркас пресується і розтягується. Це робиться для того, щоб забезпечити міцне склеювання каркаса з вищезгаданими компонентами шини. Так створюється не вулканізована шина.
 
Вулканізація 
Наступним кроком у виробництві шини є вулканізація.

Шина спікається всередині пресу під високим тиском, з використанням спеціальної прес-форми та набуває свого остаточного вигляду. Таким чином з’являється малюнок та необхідні позначки.
 
Контроль якості
Кожна виготовлена шина для легкового автомобіля перевіряється – як візуально, так і з допомогою спеціальної машини.

Під час візуального контролю шина перевіряється на наявність зовнішніх дефектів. Машина вимірює малюнок протектора, а також виконує перевірку на радіальний зсув та вплив бокових сил.

Після контролю якості шина тестується, маркірується та передається на склад.