Menu

Vianor Club - прогресивне рішення для корпоративних клієнтів

пт листопад 27 02:52 2009

Vianor Club - прогресивне рішення для корпоративних клієнтів



26 листопада компанія Nokian Tyres презентувала вітчизняним ЗМІ нову програму для корпоративних клієнтів Vianor Club, завдяки якій українські компанії зможуть ефективно управляти своїми фінансовими потоками і контролювати всі витрати з обслуговування корпоративних автопарків.

У поточному році своєю основною метою на ринку України компанія Nokian Tyres назвала подальший розвиток мережі Vianor - мережа шинних центрів, об'єднана не тільки брендом, але й єдиними стандартами роботи, збільшилася до 77 точок по всій країні.

При цьому особливий акцент був зроблений на поліпшенні якості обслуговування клієнтів шляхом оптимізації та автоматизації всіх процесів. У рамках цієї стратегії була розроблена і впроваджена нова програма для корпоративних клієнтів Vianor Club – унікальна послуга максимально спрощує і впорядковує роботу з обслуговування автопарків для підприємств усіх форм власності.

Смарт-карта Vianor Club дозволяє своїм власникам отримувати широкий асортимент продукції мережі Vianor і її партнерів по всій Україні, при цьому автоматизована система звітів за надані послуги дозволяє керівникам підприємств вести ефективну систему обліку доцільності витрат. Система Vianor Club забезпечує багаторівневий захист від несанкціонованого використання коштів і гарантує простоту і зручність в отриманні високоякісних товарів і послуг.

«Смарт-карта Vianor Club - це, перш за все, економія коштів і часу, - говорить директор компанії Nokian Tyres Ігор Богданов, - Власники смарт-карт Vianor Club зможуть не тільки отримувати знижки на товари і послуги в мережі авторизованих шинних центрів Vianor та їх партнерів по всій Україні, але й налагодити оперативний аналіз руху коштів, витрачених на обслуговування автомобілів та їх заправку пальним».

На відміну від пластикових карток із магнітною стрічкою, які лише ідентифікують власника, смарт-картка Vianor Club є носієм всієї інформації про стан рахунку клієнта. Це дозволяє суттєво скоротити час обслуговування клієнта завдяки відсутності потреби у перевірці стану рахунку клієнта при кожній операції.

Для зручності клієнтів діє система встановлення фіксованого ліміту поставки товарів і надання послуг по кожній карті, що знімає необхідність постійного контролю за станом рахунку. Детальний щомісячний звіт про використані кошти дозволяє проводити аналіз витрат і оптимізувати шляхи їх використання. Смарт-карта Vianor Club убезпечує власника від втрати коштів у випадку її викрадення – картка захищена паролем і буде оперативно заблокована за фактом заяви власника. Смарт-картка значно спрощує ведення бухгалтерського обліку – всі звіти формуються в автоматичному режимі компанією-емітентом.

Для довідки:

Vianor – спеціалізована мережа, що представляє шинну галузь. Протягом звітного періоду мережа шинних центрів Vianor розширилася шляхом підписання франчайзингових договорів з партнерами на ключових ринках концерну Nokian Tyres. На кінець третього кварталу 2009 року мережа Vianor працює в 17 країнах, найбільш широко мережа представлена в країнах Скандинавії, Фінляндії, Росії та Україні. У третьому кварталі 2009 року мережа Vianor в рамках програми з розвитку почала роботу в Молдові. Мережа шинних центрів Vianor представлена 585 точками продажу, 414 з яких працюють на умовах франчайзингу, решта (171 точка продажу) є власними шинними центрами. Протягом третього кварталу 2009 року мережа збільшилася на 44 шинних центра.

З приходом Vianor в Україні з'явилася перша систематизована мережа, діяльність якої включає два напрямки: продаж шин, дисків та супутніх автотоварів, а також обслуговування шин та їхній ремонт. Тепер автомобілісти можуть вирішити проблему купівлі та монтажу шин одразу в одному місці, витративши на це мінімум часу і зусиль. Послуга сезонного зберігання шин пропонується практично у всіх шинних центрах Vianor. Послуга включає в себе власне зберігання, мийку, перевірку і балансування шин, а також їх монтаж. Також мережа Vianor пропонує своїм клієнтам низку додаткових сервісних послуг для автомобілів, таких як заміна мастила, регулювання розвал-сходження, заміна гальмівних колодок і т.д.

Vianor має репутацію найнадійішної мережі за рівнем обслуговування клієнтів. Всі центри Vianor мають єдине оформлення та узгоджену асортиментну політику. Партнери компанії Nokian Tyres, що мають статус Vianor-партнерів, отримують ряд переваг: спеціальні ціни та умови оплати на продукцію компанії Nokian Tyres, безкоштовну доставку замовлення (від мінімальних партій), рекламну та маркетингову підтримку.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні:

• Вікторія Шпак
моб. 067-243-99-08, тел. 501-29-09
e-mail: victoria.shpak@s-f.com