Розширена гарантія

Розширена гарантія (Hakka Guarantée) надається на зимові шини Nokian Hakkapeliitta 9,  Nokian Hakkapeliitta 9 SUVNokian Hakkapeliitta 8Nokian Hakkapeliitta 8 SUV, Nokian Hakkapeliitta R2, Nokian Hakkapeliitta R2 SUVNokian WR SUV 3 та на літні шини Nokian Hakka Green 2Nokian Hakka BlueNokian Hakka Blue SUV, Nokian Hakka Black, Nokian Hakka Black SUV та Nokian Hakka Blue 2.

Подробиці щодо Розширеної гарантії та переліку Шинних Центрів можна дізнатися за телефоном Гарячої лінії

0 800 50 11 20.

Стандартні гарантійні правила Nokian

Негарантійні випадки:

Навмисні пошкодження шини (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб); пошкодження, які сталися з порушенням Правил експлуатації шин; пошкодження, які сталися під час експлуатації шин на мікроавтобусах; пошкодження, які сталися під час експлуатації шин на іншому автомобілі, аніж зазначено в Гарантійному талоні; пошкодження, які сталися внаслідок заклинювання колеса чи експлуатації автомобіля в екстремальному режимі: спорт, дрифтинг, слалом та ін. (нерівномірний знос протектора по окружності шини тощо).

Правила експлуатації шин:

Шини мають використовуватися виключно відповідно до сезону: зимові - у період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - у період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня. Заміна літніх та зимових шин проводиться у відповідності до періоду, вказаного вище. В шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому шини встановлені (але не вище ніж +0,3 Бар).

При дотриманні цих Умов Розширеної гарантії, компанія Nokian Tyres зобов'язується забезпечити безкоштовне усунення недоліків, тобто гарантійний ремонт або заміну шини, якщо в межах гарантійного строку в процесі експлуатації шини трапиться будь-яке її пошкодження, за винятком Негарантійних випадків, що зазначені нижче. Розширена гарантія поширюється на шини, залишкова глибина протектора яких становить не менше 4 (чотирьох) міліметрів. Розширена гарантія не поширюється на шипи. Кількість замін шин не може перевищувати кількість придбаних шин.

Розширена гарантія діє протягом 1 (одного) року від дати продажу та розповсюджується на шини, придбані споживачем в Шинному Центрі VIANOR на території України (далі - «Шинний Центр»). Під час продажу шин Шинний Центр видає споживачу належним чином заповнений Гарантійний талон, з присвоєним під час заповнення унікальним номером, та заносить інформацію про талон у єдиний електронний реєстр. Гарантійний талон має бути заповнений на матричному принтері. Шинний Центр має право відмовити споживачу в наданні Гарантійного талону, якщо монтаж придбанних у такому Шинному Центрі шин на автомобіль споживача виконується не в Шинному Центрі.

* Під безкоштовним усуненням недоліків розуміється, що вартість послуг Розширеної гарантії включена до ціни кожної одиниці товару на який поширюється Розширена гарантія

 

Персонал Шинного Центру перевіряє наявність інформації щодо талону в єдиному електронному реєстрі та перевіряє дані, вказані в Гарантійному талоні, на відповідність дійсності. Після цього проводиться огляд пошкодженої шини та робиться висновок щодо віднесення недоліку до гарантійних випадків та можливості ремонту шини або заміни на шину аналогічної моделі і розміру. Ремонт шини виконується у випадках проколу протектора діаметром не більше 5 (п'яти) міліметрів; в інших випадках виконується заміна шини. Жодна оплата за Гарантійне обслуговування зі споживача не стягується. Персонал Шинного Центру має право відмовити споживачу у наданні Гарантійного обслуговування у випадку: відсутності чи невідповідності даних щодо Гарантійного талону в єдиному електронному реєстрі; фактичної невідповідності особи споживача, пред'явленої шини чи даних про авто інформації в Гарантійному талоні; здійснення ремонту шини не в Шинному Центрі; встановлення Негарантійного випадку; будь-якого іншого порушення Умов Розширеної гарантії.

Після ремонту або заміни шини споживачу надаються копії Акту огляду, Замовлення-наряду та дублікат Гарантійного талону з відміткою щодо наданого Гарантійного обслуговування. Гарантійний талон дає право замінити ту кількість шин, яка вказана в цьому Гарантійному талоні в полі "Кількість шин".

Негарантійні випадки:

навмисні пошкодження шини (акти вандалізму з боку споживача або третіх осіб); пошкодження, які сталися з порушенням Правил експлуатації шин; пошкодження, які сталися під час експлуатації шин на мікроавтобусах; пошкодження, які сталися під час експлуатації на автомобілі шин такого типорозміру, який не відповідає типорозміру, рекомендованому виробником автомобіля; на іншому автомобілі, аніж зазначено в Гарантійному талоні; пошкодження, які сталися внаслідок екстреного гальмування чи експлуатації автомобіля в екстремальному режимі: спорт, дріфтинг, слалом та ін. (нерівномірний знос протектора по окружності шини тощо).

Правила експлуатації шин:

Шини мають використовуватися виключно відповідно до сезону: зимові - у період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - у період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня. В шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому шини встановлені.