FacebookInstagramLinkedInmenu-iconicon-playscroll-downsearchTwitterShapeYouTube
Menu

Розширена гарантія

Розширена гарантія (Hakka Guarantee) надається на зимові шини Nokian моделей Nokian Hakkapeliitta R3, Nokian Hakkapeliitta R3 SUV, Nokian WR SUV 4, Nokian Hakkapeliitta 9, Nokian Hakkapeliitta 9 SUV, Nokian Hakkapeliitta 8, Nokian Hakkapeliitta 8 SUV та на літні шини Nokian моделей Nokian Hakka Black 2, Nokian Hakka Black 2 SUV, Nokian Hakka Blue 2, Nokian Hakka Blue 2 SUV та Nokian Hakka Green 2.

Подробиці щодо Розширеної гарантії та переліку Шинних Центрів можна дізнатися за телефоном Гарячої лінії

0 800 50 11 20.

Стандартні гарантійні правила Nokian

Негарантійні випадки:

Негарантійні випадки - будь-яке пошкодження Товару, яке носить навмисний характер, тобто спричинене умисними діями споживача або третіх осіб, або яке сталося за умов порушення Правил експлуатації Товару, в тому числі:
• Пошкодження шини в результаті неправильного зберігання;
• Пошкодження шини в результаті неправильного монтажу/демонтажу або неправильного встановлення балансувальних вантажів;
• Пошкодження шини в результаті використання диску, що не відповідає розміру шини або деформованого/дефектного диску;
• Пошкодження шини, пов'язані з особливостями експлуатації та що не порушують її герметичність;
• Пошкодження шини, отримані в результаті впливу паливно-мастильних матеріалів, хімікатів, вогню;
• Пошкодження шини, отримані в результаті використання в екстремальному режимі (участь в гонках, дрифтинг тощо).

Правила експлуатації шин:

Шини мають використовуватися виключно у відповідності до сезону: зимові - у період не раніше 1 вересня, але не пізніше 30 квітня; літні - у період не раніше 1 березня, але не пізніше 31 жовтня. Заміна літніх та зимових шин проводиться у відповідності до періоду, вказаного вище. В шинах має підтримуватися тиск не нижче визначеного виробником автомобіля, на якому шини встановлені (але не вище ніж +0,3 Бар).

При дотриманні цих Умов Розширеної гарантії, компанія Nokian Tyres зобов'язується забезпечити безкоштовне усунення недоліків, тобто гарантійний ремонт або заміну шини, якщо в межах гарантійного строку в процесі експлуатації шини трапиться будь-яке її пошкодження, за винятком Негарантійних випадків, що зазначені нижче. Розширена гарантія поширюється на шини, залишкова глибина протектора яких становить не менше 4 (чотирьох) міліметрів. Розширена гарантія не поширюється на шипи. Кількість замін шин не може перевищувати кількість придбаних шин.

Розширена гарантія діє протягом 1 (одного) року від дати продажу, та розповсюджується на шини, придбані споживачем в Шинному Центрі VIANOR на території України (далі – «Шинний Центр»). Під час продажу шин Шинний Центр заносить інформацію в єдиний електронний реєстр та видає споживачу належним чином оформлений електронний Гарантійний талон з присвоєним під час заповнення унікальним номером. Після чого споживачу направляється СМС-повідомлення з присвоєним унікальним номером талону. Усі талони зберігаються у єдиному електронному реєстрі. Талон вважається заповненим належним чином, якщо йому присвоєний унікальний номер та заповнені всі його розділи.

* Під безкоштовним усуненням недоліків розуміється, що вартість послуг Розширеної гарантії включена до ціни кожної одиниці товару, на який поширюється Розширена гарантія.

Для отримання гарантійного обслуговування споживач звертається у будь-який шинний центр Vianor на території України та пред’являє:
• пошкоджену шину;
• СМС-повідомлення, що має надійти споживачу на його номер телефону, який був присвоєний під час оформлення електронного гарантійного талону;
• посвідчення водія споживача;
• свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, на якому встановлено шини.
Персонал Шинного Центру перевіряє наявність інформації щодо електронного Гарантійного талону в єдиному електронному реєстрі та перевіряє усі дані на відповідність дійсності. Після цього проводиться огляд пошкодженої шини та робиться висновок щодо віднесення недоліку до гарантійних випадків та можливості ремонту шини або заміни на шину аналогічної моделі та розміру. Ремонт шини виконується у випадках проколу протектора діаметром не більше 5 (п'яти) міліметрів; в інших випадках виконується заміна шини. Жодна оплата за Гарантійне обслуговування зі споживача не стягується.
Персонал Шинного Центру має право відмовити споживачу у наданні Гарантійного обслуговування у випадку:
• відсутності чи невідповідності даних щодо електронного Гарантійного талону в єдиному електронному реєстрі;
• фактичної невідповідності особи споживача, пред'явленої шини чи даних про авто інформації в електронному Гарантійному талоні;
• здійснення ремонту шини не в Шинному Центрі Vianor;
• встановлення Негарантійного випадку;
• будь-якого іншого порушення Умов Розширеної гарантії.

Після ремонту або заміни шини споживачу надаються копії Акту огляду, Замовлення-наряду та СМС-повідомлення з номером акту огляду, яке підтверджує надане Гарантійне обслуговування.