пн лютого 4 12:09 2013 в категорії Прес-релізи товарів

Шипована новинка для суворих зим

Nokian Hakkapeliitta 8 - чудове зчеплення, легкість обертання

Восени 2013 року експерт з суворих зимових умов Nokian Tyres випускає на ринок нову шиповану шину. Завдяки своїм властивостям зчеплення Nokian Hakkapeliitta 8 тримає під контролем будь-які погодні умови. Унікальна технологія шипованих шин від винахідників зимової шини забезпечує небачене раніше зчеплення на кризі і снігу. Новинка компанії-основоположниці трендів з безпеки та екологічності чудово поводиться в екстремальних ситуаціях, відрізняється звуковим комфортом, обертається легко, і відповідно, витрачає мало палива та дбайливо поводиться з дорожньою поверхнею.

Асортимент нової володарки північних доріг буде всеосяжним, він включаєв себе 59 типорозмірів від 13 до 20 дюймів, вибір шин буде доступний як для невеликого сімейного автомобіля, так і для великого спортивного автомобіля класу люкс. Модельний ряд включає і спеціальну сучасну продукцію, наприклад, покришки, виготовлені за технологією Run-Flat, а також посилені шини - категорії XL, з підвищеним індексом навантаження. Nokian Hakkapeliitta 8 буде доступна для споживачів в магазинах і шинних центрах восени 2013 рік перед початком зимового сезону. Основними ринками зимової новинки Hakkapeliitta є країни Північної Європи і Росія.

Екстремальна безпека взимку, м'який контакт з дорогою.

Дослідження, що було проведене в північних країнах показало, що водії цінують зимові шини в першу чергу за добре зчеплення на снігу та кризі. Надійне зчеплення і приємне відчуття від водіння в цілому за мінливої ​​зимової погоди - незмінні властивості зимових шин Hakkapeliitta. Покришка Nokian Hakkapeliitta 7, яка була представлена ​​в 2009 році, належала до нового покоління шипованих шин Hakkapeliitta. Сімка багаторазово виявлялася лідером в тестах більше ніж 30 автожурналів у 2009-2012 роки, їй належить своєрідний світовий рекорд перемог.

Розробка нової зимової шини і її ретельне тестування - результат майже чотирирічної праці і творчих зусиль. Новинка Hakkapeliitta 8, як і її попередниця, оснащена дірекціональним протектором, тобто має певний напрям обертання. Тисячі зимових тестів підтверджують одне і те ж: спрямований і симетричний малюнок протектора є ідеальним вибором для шипованих шин, оскільки він дозволяє широко рознести ошиповку, що, в свою чергу, оптимізує зчеплення і акустичні характеристики.

- Згідно нашої ідеології справжня зимова шина повинна оптимально працювати в будь-яку зимову погоду, будь то рух по кризі, снігу або сльоти. І, крім безкомпромісного зчеплення, ми хотіли переконатися, що шина дозволяє отримати справжнє задоволення від водіння. Nokian Hakkapeliitta 8 - представниця нової ери, для якої характерні безпека взимку і мінімальний вплив на дорожнє покриття, - розповідає керівник відділу з розробки продукції Nokian Tyres Юха Пірхонен, розмірковуючи про відправні точки при проектуванні виробу.

Нова концепція Eco Stud 8 - небачене раніше зчеплення взимку

Розробка найкращих у світі шипованих шин передбачає злагоджену взаємодію шипування, конструкції шини, дизайну протектора і гумової суміші. Ця сукупність включає також ретельне тестування в реальних умовах експлуатації. Характеристики керування шиною Nokian Hakkapeliitta 8 тестували у екстремальних умовах на випробувальному полігоні компанії Nokian Tyres в Івало за Полярним колом.

Чудове зчеплення взимку і чуйний контакт новинки з дорогою на всіх поверхнях максимізує революційна концепція шипування, виконана у відповідності з новим законодавством, що діє в Північних країнах. Закон стосується шипованих шин, які будуть випущені з 1 липня нинішнього року.

Нова ошиповка Eco Stud 8 Concept підвищує безпеку і керованість зимової шини в екстремальних ситуаціях. Ошиповка включає якірний шип нового покоління з більш екологічними характеристиками. Удар від шипа пом'якшується завдяки формі його нижнього фланця, а також знайомій за іншими зимовими виробами Hakkapeliitta інновацією - пом'якшувальній системі Eco Stud, подушка під шипом, що пружинить, покращує його роботу і гасить силу удару об дорогу.

Шипована шина Nokian Hakkapeliitta 8 має безпрецедентне зчеплення та кризі в поздовжньому і поперечному напрямку. Місце розташування кожного шипа найоптимальніше і прораховано за допомогою комп'ютерного моделювання. Шипи не стоять у ряд, ошиповка розподілена рівномірно по всій біговій доріжці. Таким чином, жоден з шипів не перекриває собою інший, забезпечуючи тим самим якнайкраще зчеплення з дорогою в будь-яких ситуаціях.

- Поздовжнє і поперечне зчеплення на льоду у цієї шини вкрай добре збалансовано, тому її поведінка на слизькій поверхні дороги і ожеледі є передбачуваною. А основа під шипом, що пружинить забезпечує гасіння удару продовжує термін експлуатації шипів і покращує звуковий комфорт шини, - пояснює Пірхонен.

Nokian Hakkapeliitta 8 дбайливо впливає на поверхню дороги. Вплив новинки на дорожню поверхню на 12% менше, ніж того вимагає нижня межа закону про ошиповку в Північних країнах.

Спокій, тільки спокій, навіть в критичних ситуаціях

Надійне кріплення шипа підвищує ступінь зчеплення при гальмуванні. Nokian Hakkapeliitta 8 має оновлену двошарову будову протектора (cap & base). Особливо міцна підпротекторная гумова суміш надійно блокує шип у блоці протектора, стабілізує просування покришки на сухій дорозі і забезпечує рівномірне спрацьовування шини.

Безліч розробок полегшує будні автомобіліста. Прогресивна ошиповка і концепція Eco Stud 8 покращують характеристики водіння взимку, дають чудове зчеплення при гальмуванні і прискоренні, удосконалюють зносостійкість і комфорт шини, а з усіх цих факторів складається душевний спокій автомобіліста.

Всі шини Nokian Hakkapeliitta 8 будуть продаватися тільки з заводською ошиповкою, таким чином гарантується її якість і функціональність.

Більше шашок, досконаліше чуйність і зчеплення покришки

Першокласне зимове зчеплення, зносостійкість і низький рівень шуму забезпечує симетричний малюнок протектора зі збільшеною кількістю шашок. У Nokian Hakkapeliitta 8 шашок більше, ніж у її легендарної попередниці - зимової шини Hakkapeliitta 7.

Велика кількість шашок покращує зчеплення, а завдяки збільшеній кількості канавок у протекторі, боки ламелей краще чіпляються за сніг і лід при контакті з поверхнею дороги. Збільшена кількість шашок забезпечує можливість краще рознести шипи по біговій доріжці і найбільш оптимально їх розмістити. Невеликі за розміром шашкові блоки знижують теплове нагрівання шини, а це впливає на збільшення пробігу і зносостійкості покришки. Модель протектора Hakkapeliitta 8 економить паливо за рахунок скорочення опору коченню.

Шашкові блоки у середній частині протектора міцно з'єднані один з одним, що збільшує жорсткість шини і балансує відчуття керма. Протектор з глибокими канавками і відкриті плечові зони прекрасно очищуються від снігу і шуги.

Ефективність гальмування забезпечується підсилювачами гальмування, вони розміщені в задній частині шашок протектора. Зубчасті краї шашок збільшують площу захвату, слугують для нього додатковими крайками та покращують зчеплення з дорогою, особливо на сніговій поверхні.

Курсова стійкість і комфорт при водінні на асфальті

Поведінка нової шипованої шини легендарного сімейства Hakkapeliitta на чистому асфальті покращено завдяки новому дизайну протектора. Тривимірні (3D) підтримуючі ламелі у центральній частині протектора підсилюють протектор, що робить рух більш надійним, тому що покришка швидко і чутливо реагує на маневри рульового колеса. У зовнішній частині плечових зон при контакті з дорогою 3D-ламелі фіксують шашкові блоки, з'єднуючи їх в одне ціле, що покращує прохідність при русі по дузі і маневрах на трасі.

Більш жорсткий, ніж у попередниці, брекерний пакет дозволяє шині не звертати уваги на нерівності дороги і зберігати конструкцію колеса. Більш комфортному водінню сприяють компоненти боковини, що поглинають удари, і вибір матеріалів, які ефективно знижують рівень шуму в салоні.

Унікальна гумова суміш

Для протектора шини Nokian Hakkapeliitta 8, призначеної для суворих кліматичних умов, створили спеціальну гумову суміш. Вона стала результатом тривалої і копіткої роботи. Головними складовими в зимовій суміші нового типу Hakkapeliitta Cryosilaani Gen 2 виступають силіка, свиріпова олія і натуральний каучук.

При низьких температурах каталізатором для криогенного кремнєводневого з'єднання служить свиріпова олія, вона стимулює взаємодію силіки та природного каучуку, і покращує властивості міцності гумової суміші на розрив. Великою кількістю каучуку в складі суміші можна ключовим чином впливати на властивості зчеплення в екстремальних умовах на зимовій дорозі. Натуральний каучук є свого роду стабілізатором в широкому діапазоні температур, прекрасно впливає на поведінку суміші, коли температура близька до нуля градусів або тріщить мороз.

Завдяки вмісту великої кількості силіки в гумовій суміші і абсолютно новому дизайні протектора опір коченню шини Hakkapeliitta 8 дуже низький, майже на 5% нижче, ніж було у покришки Hakkapeliitta 7, яка відрізнялася легкістю обертання. Екологічні характеристики новинки відіб'ються на скороченні витрат на паливо автомобіля і шкідливих викидів в атмосферу.

Оновлений індикатор спрацьовування протектора на варті безпеки взимку

На протекторі новинки можна знайти знайомий за іншими виробами Nokian Tyres запатентований індикатор ступеня зносу протектора (DSI - Driving Safety Indicator). Він знаходиться в центральній частині протектора і показує залишкову глибину канавки протектора в міліметрах. По мірі експлуатації шини цифри стираються в порядку спадання. Зимовий індикатор, що має вигляд сніжинок у основі шашок, зберігається до тих пір, поки канавка протектора має глибину не менше 4 мм. Після того як сніжинки зітруться, шини не вважаються безпечними для експлуатації в зимових умовах і їх рекомендується замінити.

На боковині Nokian Hakkapeliitta 8 є інфоділянка, на якій під час сезонної заміни покришок можна робити відмітки про рекомендований тиск в шинах і їх розташування. Для зручності і безпеки користувачів на інфоділянці тепер є додаткова зона, в неї можна вписати момент затягування болтів для кріплення колісних дисків з легкосплавкого металу.

Зимові шини Hakkapeliitta і Hakka - спеціальна концепція для суворих кліматичних умов

Nokian Tyres розробила першу в світі зимову шину ще у 1934 році. Два роки потому на світ з'явилася Nokian Hakkapeliitta, і по сьогоднішній день цей бренд залишається одним з найвідоміших у світі серед зимових шин.

Зимові шини Nokian випускаються для забезпечення безпечного водіння в будь-яких погодних і дорожніх умовах для країн з суворими кліматичними умовами. Купуючи шини з серії Nokian Hakkapeliitta, покупець має можливість користуватися Хакка-гарантією (Hakka Guarantee чи Розширена гарантія)

Nokian Hakkapeliitta 8 - володарка суворих зим

  • Бездоганне зимове зчеплення
  • Курсова стійкість і чуйність керма
  • Акустичний комфорт

Основні інновації:

Концепція Eco Stud 8. Підвищена безпека взимку і м'який контакт з дорогою. Поліпшене зимове зчеплення, комфорт та зносостійкість. Унікальна технологія шипування. Більш екологічний якірний шип нового покоління, фланець шипа, пом'якшений удар, Eco Stud - пом'якшувальна подушка, яка пружинить та пом'якшує удар шипа об дорогу. Розподіл шипів по біговій доріжці протектора оптимізовано за допомогою комп'ютерного моделювання. Шипи розміщені не рядами, а рівномірно по всій площі протектора. Жоден шип не перекриває своїм розміщенням інший, що забезпечує найкраще зчеплення у будь-яких дорожніх ситуаціях.

Суміш протектора Hakkapeliitta Cryosilaani Gen 2. Відмінне зчеплення взимку при будь-якій температурі, чудова стійкість до зношення і більш низькі витрата палива. При низьких температурах каталізатором для криогенного кремневодневого з'єднання слугує свиріпова олія, вона активує взаємодію силіки та природного каучуку. Гумова суміш протектора при будь-яких умовах зберігає властивості еластичності. Ламелі шашок протектора активно діють і зберігають гарний рівень зчеплення при зміні температури. Свиріпова олія поліпшує властивості міцності гумової суміші на розрив, а також удосконалює зчеплення на крижаній і засніженій поверхні.

Підсилювач гальмування. Поліпшене гальмівне зчеплення. Зчеплення при гальмуванні на снігу вдосконалено завдяки підсилювачам гальмування в задній частині шашок протектора. Зубчатий малюнок підсилювачів гальмування збільшує площу захвату і покращує зчеплення, особливо на засніженій поверхні дороги.

Тривимірні (3D) підтримуючі ламелі в центральній частині протектора підсилюють протектор. Покришка швидко і чутливо реагує на маневри рульового колеса, покращуючи впевненість руху і чуйність управління.

3D Ламелі що блокуються. Більш точна керованість. 3D-ламелі, що знаходяться у зовнішній частині плечових зон, при контакті з дорогою фіксують шашкові блоки, з'єднуючи їх в одне ціле, що покращує властивості руху і керованість при русі по дузі і маневрах на трасі.

Фотографії: www.nokiantyres.com/Hakkapeliitta8

Вiдео: Тестування в екстремальних умовах: http://youtu.be/f4TSgk_1TQU

Про iсторiю зимових шин: https://www.nokiantyres.com/first-winter-tyres

www.nokiantyres.com/hakkapeliitta75

www.youtube.com/watch?v=JA-YfJDKvwE&feature=share&list=PL1BE04B7BAC224A97

Nokian Hakkapeliitta 8 – Північний комфорт: http://youtu.be/LH2Xn3qeuVI

Переможниця тестів, Nokian Hakkapeliitta: www.youtube.com/watch?v=IkQotSMzSfs&feature=share&list=UUv-VDEjbdBkuZ-eSvYOn0FA

Hakkapeliitta зимові шини:

www.nokiantyres.com/hakkapeliitta8

www.nokiantyres.com/HakkapeliittaR2

www.nokiantyres.com/HakkapeliittaR2SUV

Nokian Hakkapeliitta – Найшвидша на льоду:

www.nokiantyres.com/fastest-on-ice

www.nokiantyres.com/fastest-on-ice-electric-car-e-ra

Hakkapeliitta зимова школа водіння:

https://www.nokiantyres.com/winter-driving-school