Nokian Tyres: перспективи, ключові цілі і завдання на українському ринку
Тридцятого червня представники ЗМІ отримали можливість познайомитися з новим генеральним директором ТОВ «Нокіан Шина» Олександром Остапенком. У рамках прес-ланчу новий голова українського представництва концерну Nokian Tyres поділився своїми міркуваннями щодо ключових завдань компанії на вітчизняному ринку та відповів на запитання журналістів.
Фінський концерн Nokian Tyres, один з лідерів шинної індустрії, розвиває свій бізнес в Україні уже протягом дев'яти років. За цей час прес-заходи, в ході яких журналісти дізнаються про новинки виробництва, плани та зміни в компанії, стали традиційними. Зустріч 30 червня була організована з нагоди призначення нового генерального директора українського представництва Nokian Tyres. З 25 травня 2015 року ТОВ «Нокіан Шина» очолює Олександр Остапенко.
Відповідаючи на запитання журналістів про перші кроки на посаді генерального директора, Олександр Остапенко повідомив, що вже встиг ознайомитися з українським ринком шин і має чітке уявлення про цілі, плани та перспективи бізнесу Nokian Tyres. Новий голова українського представництва наголосив, що пріоритетом стратегії фінського концерну в Україні залишається розвиток бізнесу на основі європейських цінностей. Відповідно, політика компанії в цілому залишиться незмінною. Її основою, як і раніше, є гнучкість у роботі з партнерами, оперативне реагування на зміни ситуації та оцінка ризиків ринку. Ключовими завданнями ТОВ «Нокіан Шина» на найближчу перспективу Олександр Остапенко вважає розвиток бренду Nokian, розширення співробітництва з дистриб'юторами, підвищення рівня роздрібних продажів, відкриття нових шинних центрів.
На думку О. Остапенка, Україна – унікальний, надзвичайно складний і водночас дуже цікавий та перспективний ринок. Незважаючи на непросту економічну ситуацію в нашій країні, концерн Nokian Tyres зберігає лідерство в сегменті високотехнологічних шин і залишається надійним партнером українських автомобілістів.
Біографічна довідка
Олександр Остапенко, громадянин Фінляндської Республіки. З 25 травня 2015 року очолює ТОВ «Нокіан Шина» – українське представництво фінського концерну Nokian Tyres.
Закінчив Університет прикладних наук Міккелі (Mikkeli University of Applied Science), Фінляндія, за спеціалізацією бізнес-менеджмент. Наразі продовжує навчання в Університеті Аалто (Aalto University), Гельсінкі, Фінляндія, для отримання ступеня МВА (магістр бізнес-адміністрування).
Має значний досвід роботи на позиції топ-менеджера у великих європейських компаніях.
З 2008 по 2015 рік був директором з розвитку бізнесу в Центральній і Східній Європі Групи Nordkalk Corporation (Фінляндія) – провідного в Північній Європі виробника високоякісних продуктів з вапняку, які використовуються в целюлозно-паперовому виробництві, сталеливарній промисловості, будівництві, сільському господарстві.
У 2005–2008 рр. очолював напрям продажів і маркетингу в компанії Wienerberger (Австрія), яка є найбільшим у світі виробником цегли та керамічної черепиці, лідером у сегменті бетоноукладачів і трубопровідних систем у Європейському регіоні.
У 2000–2005 рр. обіймав посаду директора з продажів у сегменті житлового будівництва компанії Rautaruukki Oyj, яка входить до Групи SSAB (Скандинавія, США), що спеціалізується на виробництві сталевих конструкцій підвищеної міцності й інноваційних екологічних рішеннях для будівельного бізнесу.
Контактна інформація:
Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні
Альона Коломієць
тел. +38 044 220 12 20
факс. +38 044 220 12 21
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com