пн грудня 27 04:29 2010
в категоріях
Nokian WR G2 – найкраща в найжорсткіших умовах тестування
Nokian WR G2 – найкраща в найжорсткіших умовах тестування
За результатами тестувань в жорстких умовах, екологічна зимова шина Nokian WR G2 забезпечує найкоротший гальмівний шлях на мокрій дорозі, демонструє дуже хороші характеристики на сухому асфальті і є кращою на льоду.
Зимові шини повинні забезпечувати однаково високий рівень безпеки як на мокрій дорозі,так і на льоду - стверджує виробник зимових шин Nokian Tyres. Адже це два стани зимових доріг, що зустрічаються найчастіше. Крім того зимові шини повинні бути екологічними і економити витрати палива.
Будучи найпівнічнішим виробником шин, фінська Nokian Tyres є експертом у розробці зимових шин для будь-яких погодних умов, з досвідом роботи більше 75 років. «Унікальні тестування, що проводяться в екстремальних зимових умовах на нашому власному випробувальному полігоні у фінській частині Лапландії, а також на слизькій мокрій дорозі і на сухій трасі, дозволяють нам стверджувати, що шини Nokian відповідають найвищим вимогам,- говорить Теппо Хуовіла, віце-президент з питань досліджень і розробок концерну Nokian Tyres.- Наша зимова шина Nokian WR G2 є одним з головних продуктів не лише для м'якої зими Центральної Європи, а й для суворих холодних умов, забезпечуючи високу безпеку в будь-яку погоду».
Найкоротший гальмівний шлях на мокрій дорозі і відмінне зчеплення забезпечують високу безпеку руху
Результати незалежних тестувань, що проводяться автомобільними асоціаціями та спеціалізованими журналами, красномовно свідчать про прекрасних гальмівні характеристиках шини Nokian WR G2. Ця модель продемонструвала найкоротший гальмівний шлях на мокрій дорозі під час тестів зимових шин, проведених автомобільною асоціацією ADAC: її результат на 22 метри менше, ніж у шини з найгіршим результатом. Такий короткий гальмівний шлях на швидкості в 100 км/год може врятувати життя. Німецька організація захисту прав споживачів Stiftung Warentest привласнила шині Nokian WR G2 оцінку «добре» за гальмування на мокрій дорозі.
«Дуже хороша поведінка на дорозі і короткий гальмівний шлях на мокрій поверхні», - оцінив цю модель шин Nokian німецький автомобільний журнал Auto Motor und Sport. Під час цього тесту Nokian WR G2 продемонструвала найкращі характеристики на мокрій дорозі і набрала 98 балів зі 100 можливих. На своєму випробувальному полігоні фіни протестували гальмівні здатності своїх зимових шин.
Зчеплення на мокрій дорозі тестується на круговому треку, також як і бічне зчеплення при повороті. Демонструючи відмінну якість продукту, Nokian WR G2 отримала оцінку ADAC 2,0 за зчеплення на круговому треку / зчеплення на поворотах. У німецькій оціночній системі «2» означає «добре». Аналогічну оцінку Nokian WR G2 отримала також від Stiftung Warentest за зчеплення на поворотах.На думку Auto Motor und Sport, Nokian WR G2 продемонструвала найкращі «зчеплення на мокрій дорозі при поворотах» і отримала максимальну кількість балів.
Під час руху мокрою дорогою водій особливу увагу приділяє реакції зимових шин. Крім того, про їх якість говорить поведінка шин під час повороту. ADAC і Stiftung Warentest високо оцінили керованість Nokian WR G2, присвоївши моделі оцінку «добре». На думку Auto Motor und Sport, керованість фінських шин є кращою: Nokian WR G2 отримала максимальну кількість балів у категоріях «в повороті» і «поведінка під час водіння».
«Nokian сенсаційні на сухій поверхні»
Під час тестів на сухій поверхні фінська зимова шина знову і знову отримує прекрасні відгуки. «Дуже добре на сухій дорозі» присудила ADAC Nokian WR G2, «хороші властивості на сухій поверхні» - Auto Motor und Sport. «Nokian сенсаційні на сухій поверхні», - стверджує німецький автомобільний журнал Auto Zeitung. Високоефективні зимові шини отримали оцінку «добре» від ADAC за низький рівень витрати палива і ступінь зношуваності, що також сприяють збільшенню пробігу. Що стосується опору коченню, шина Nokian WR G2 є другим кращим у тесті Auto Zeitung і посіла третє місце в Auto Motor und Sport. «Водії можуть скоротити витрату палива на 0,5 л на 100 кілометрів з екологічними шинами Nokian WR G2 з низьким опором коченню за умови підтримки правильного тиск у шинах, - радить Теппо Хуовіла. - Опір коченню знижено на 40%, що економить 6% палива. Крім того, ці шини виробляють менше викидів CO2 ».
У тесті ADAC на льоду Nokian WR G2 займає перше місце з усіх протестованих зимових шин
Північні фахівці Nokian мають великий досвід у розробці зимових шин, що забезпечують безпеку і при пересуванні по льоду. За північним полярним колом, у Івало, на території в 700 га розташований власний випробувальний полігон, на якому протягом шести місяців проводяться тестування продукції компанії в жорстких умовах льоду і снігу. Витрачені зусилля на проведення найскладніших тестувань в умовах льоду Північної Фінляндії окупається – Nokian WR G2 займає перше місце на льоду в тесті ADAC і отримала оцінку «добре». Результати тесту ADAC в категорії «гальмування на льоду»: у Nokian WR G2 кращий результат серед усіх протестованих моделей.
Під час тестів на льоду звертається особлива увага на рівень зчеплення шин на поворотах і на довгих прямих дистанціях. Результати випробувань і сприйняття водія-випробувача мають вирішальне значення для оцінки зимових шин.
Бічне зчеплення на льоду тестується на круговому треку. Nokian WR G2 продемонструвала найкращий результат у тесті ADAC в категорії «зчеплення на поворотах на льоду».Спрямована стабільноість на льоду тестується на вузькій ділянці траси довжиною в 2300 м.
Тести зі слашпленінгу: Nokian оптимізують зчеплення зимових шин
Від зимової шини очікується безпечний рух навіть шугою, що, через м'який клімат Центральної Європи, зустрічається набагато частіше, ніж сніг. Слашпленінг більш небезпечний, ніж аквапланування.
Під час слашпленінгу шини втрачають контакт з поверхнею дороги на набагато меншій швидкості, ніж під час аквапланування. При сльоти вже на швидкості нижче 50 км/год шини можуть втратити контакт із землею, в той час як під час акваплануванні це зазвичай відбувається на швидкості до 80 км/ч. Без контакту шини з дорогою автомобіль втрачає керування, а гальмівний шлях значно збільшується.
Під час шуги ризик ДТП зі смертельним результатом у 4,9 разів вищий, ніж на сухій дорозі – такі результати досліджень, проведених Технічним університетом м. Тампере у 2008 році. Завдяки інтенсивному тестуванню, екологічна преміальна зимова шина Nokian WR G2 була оптимізована під потреби м'якої зими Центральної Європи, оскільки були поліпшені її зчіпні властивості під час їзди сильною шугою. Крім того, завдяки даній оптимізації, що забезпечила низький опір коченню, модель істотно заощаджує паливо.
Протягом 15 років, будучи піонером у цій дисципліні, Nokian Tyres проводить випробування за слашпленінгу і в даний час має в своєму розпорядженні точні методи тестування для порівняння різних моделей шин. Як спеціалізований виробник шин, концерн володіє унікальним полігоном для тестування зі слашпленінгу подовжнього і бічного зчеплення. Інженери Nokian розробили запатентований метод тестування, який визнано міжнародними експертами в області шин.
Шуга вкрай небезпечна, навіть більше ніж аквапланування, з наступних причин: на звичайних дорогах глибина шару води рідко перевищує 10 мм, але сльота може бути набагато товщою – а саме до 40 мм на смузі руху і до 100 мм між смугами руху. Шуга відрізняється від води підвищеною в'язкістю, тому вона складніше відводиться з зони контакту.
Шуга означає небезпеку. Ви повинні перешикуватися в інший ряд, щоб обігнати інших, і ви повинні перетнути бар'єр із шуги між смугами руху. Тоді водій повертає направо і знову і знову перетинає бар'єр із шуги. У такому випадку автомобіль втрачає бічне зчеплення і легко ковзає.
Цього року кілька німецьких автомобільних журналів вперше включили в програму тестування зимових шин тест під час слашпленінінгу.
За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:
Координатор з маркетингу компанії Nokian Tyres в Україні
• Наталія Дихтяренко
моб. +38 067 441 24 61, тел. +38 044 220 1 220
e-mail: [email protected]
Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні
• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]