Рекламна кампанія Nokian Tyres в Україні
Весіння рекламна кампанія Nokian Tyres розпочалась у ЗМІ та Шинних Центрах з березня.
Кампанія зосереджена на просування послуги сезонного зберігання шин - Hakka - готель. Телевізійний ролик, знятий спеціально для України, транслюється по всім національним каналам країни.
Регіональна кампанія спирається на вже відому футбольну тему: у країнах Півночі, грати у футбол складніше, ніж на ігрових полях Півдня. Якщо інші грають у футбол на рівних полях, вкритих гладенькою травою, то тут ми проводимо чемпіонати з болотного футболу на жорсткому ґрунті, і рішучими факторами стають цупкість і чіпкість, винахідливість і незламний спортивний дух.
Наша весіння кампанія та її тема „Складні умови" висвітлюваються в газетах та на радіо починаючи з березня. Особливий наголос у кампанії робиться на складних північних умовах та нашій лінійці літніх шин Nokian Hakka, розроблених під ці умови.
У Шинних Центрах тема болотного футболу обігрується в наших нових брошурах, постерах та банерах.
Нагадуємо, що ви можете користуватися новою базою матеріалів Nokian Tyres „Marketing Toolbox", де ви знайдете графічні інструкції, оригінальні логотипи, свіжі фотографії продукції та буклети, декілька готових шаблонів повідомлень, презентації та технічні посібники Nokian Tyres.