Електричний гіперкар Toroidion проходить випробовування та вдосконалення разом з Nokian Tyres

У вересні 2015 року у фінському місті Нокіа, під час швидкісних заїздів на трасі Nokian Tyres, відбулась демонстрація нового силового агрегату концептуального автомобіля Toroidion 1MW. Під час презентації, що відбулась раніше на виставці Top Marques Monaco, концепт-кар Toroidion 1MW вразив світ своєю технологічністю та продуктивністю.

На даний час революційний гіперкар Toroidion обладнано високошвидкісними UHP шинами Nokian zLine (розмір 295/30 R19) для забезпечення неперевершеного результату на високих швидкостях.

Інженери продовжують тестування та розробку задля отримання довершеного результату.

«Ми вдосконалимо наші UHP-шини, щоб відповідати високим вимогам Toroidion і водночас забезпечити автомобілю максимальне зчеплення та керованість», розповідає менеджер з розвитку Nokian Tyres Ярно Ройтійо.

Глибокі знання та новітні технології

Представники ЗМІ, які були присутні на треку під час заходу, з нетерпінням очікували побачити гіперкар у дії. Генеральний директор компанії Toroidion Пасі Пеннанен сів за кермо електричного силового агрегату та продемонстрував усю його міць на випробувальному полігоні Nokian Tyres. Присутніх вразила динаміка прискорення суперкара, його керованість та потужність.

«Завдяки тому, що Nokian Tyres володіє глибокими знаннями щодо водіння у особливо складних умовах, наприклад, на льоду за швидкості 300 км/год наш гіперкар 1MW має відмінну керованість та зчеплення на трасі», говорить Пасі Пеннанен.

Передовий досвід з Фінляндії

Фінський концепт-кар Toroidion 1MW є найпотужнішим електромобілем у світі, з запатентованим силовим агрегатом, що може здійснити справжню революцію у цій галузі. Особливістю силової установки Toroidion є те, що вона легко масштабується та може використовуватись як на легкових автомобілях, так і на вантажівках або мотоциклах.

Потужність гіперкара являє собою дивовижну цифру в один мегават, що відповідає 1341 к.с. Кузов суперкара Toroidion виготовлено з вуглецевого волокна, а крутний момент автомобіль отримує від чотирьох електромоторів, що забезпечують йому повний привід. Два передніх мотори мають потужність по 200 кВт кожен, задні ж видають по 300 кВт кожен. Приводні вали розміщено безпосередньо у двигунах, без передач. Батарея проходить уздовж всієї довжини машини. Варто зазначити, що у виробництві корпусу автомобіля використовується технологія 3D-друку: дзеркала і внутрішні дверні ручки надруковані за допомогою 3D-принтеру.

Більше інформації про авто: www.toroidion.com