Екологічний драйв з електроспорткаром ERA і Nokian Hakka Z на ралі E-Miglia 2011

вт серпня 23 11:36 2011

Екологічний драйв з електроспорткаром ERA і Nokian Hakka Z на ралі E-Miglia 2011



Надзвичайно низьке споживання електроенергії: споживається лише 1,6л палива, розгін за 6 секунд до 100 км/год. Енергозберігаючі шини Nokian Hakka Z: низький опір коченню, спортивний стиль їзди і хороші властивості безпеки.

Інноваційний і швидкий електроспорткар ERA (Electric Raceabout), розроблений студентами Університету прикладних наук Гельсінкі Метрополія, Фінляндія, (Helsinki Metropolia University of Applied Sciences), брав участь у ралі електромобілів E-Miglia 2011, де пройшов жорстку перевірку на першому міжнародному змаганні для електромобілів, що проходило з 1 по 5 серпня в Німеччині.

Сучасний електродвигун ERA забезпечує потужність в 449к.с. (330кВт) на короткі тимчасові проміжки, і в постійному режимі підтримує 272к.с. (200кВт). Середній пробіг цього електроспорткара вагою в 1720кг на даний момент становить 200км. За шість секунд спорткар розганяється до 100км/год, максимальна швидкість електромобіля – 220км/год. ERA споживає дуже мало енергії, лише 14,5 кВт/год на 100км, що відповідає 1,6л палива, і при цьому не викидає вуглекислий газ.

Повноцінний чотирициліндровий електродвигун, титано-літієва батарея і шини з низьким опором коченню Nokian Hakka Z продемонстрували, що такі ефективні результати можливі вже сьогодні: вартість обсягу електроенергії, витраченої ERA на 100км, становить близько 3,48 євро. Це вкрай низький показник у порівнянні з трьома найбільш популярними за рівнем продажів спортивними автомобілями в Німеччині в 2011 році (на кожен з цих автомобілів потрібно 7,4л палива на 100км або ж 11,63 євро).

Електроспорткар ERA вже вигравав змагання. Цей концепт став переможцем Battery Electric Rally на Challenge Bibendum в Берліні 2011, отримавши нагороди за ефективність у використанні палива, рівень локального забруднення навколишнього середовища і рівень викиду CO2. Також ERA отримала друге місце за дизайн на всесвітньому змаганні енергетично ефективних і екологічно чистих транспортних засобів Automotive X-Prize-2010.

В електромобілях, так само, як і в звичайному транспорті, витрата значної частини енергії доводиться на шини, тому саме вони залишаються вкрай важливим елементом удосконалення. Електрокари потребують шини з виключно низьким опором коченню для того, щоб долати якомога більші відстані. Але й функції безпеки шини грають важливу роль. Енергозберігаючі шини повинні забезпечити безпечне зчеплення на мокрій дорозі, гарний опір акваплануванню, керованість, витримувати достатнє навантаження і мати низьким рівнем шуму. При створенні шин дуже складно поєднати необхідний для безпечної їзди рівень зчеплення на мокрій дорозі з оптимально низьким опором коченню. Компанію-виробника Nokian Tyres можна назвати справжнім майстром у пошуку цього важкодосяжного балансу. Тести шин, що проводяться автомобільними журналами, підтверджують це знову і знову.

ERA була «взута» у спортивні шини з низьким рівнем опору коченню Nokian Hakka Z (типорозмір 225/40 R18), що доступні в роздробі і вже чудово зарекомендували себе. Ці швидкісні шини забезпечують спортивний стиль водіння і отримали оцінку «особливо рекомендується» за результатами незалежних тестів шин. В останніх тестах літніх шин Nokian Hakka Z добилася відмінних результатів. Оцінка «особливо рекомендується» була присуджена цій моделі найвідомішим німецьким автомобільним виданням Sport Auto, аналогічну оцінку ця шина отримала за результатами випробувань, проведених ще одним спеціалізованим журналом Auto Zeitung. Також саме цю найвищу оцінку Nokian Hakka Z присудила німецька автомобільна асоціація ADAC в 2009 році.

Фінська Nokian Tyres вважає однією з основних своїх завдань, як фахівця у створенні екологічних продуктів, розробку і впровадження нових екологічних рішень для майбутнього. ERA – це прекрасна можливість для Nokian Tyres продемонструвати своє бачення у розробці шин для електромобілів, енергетично ефективних і екологічно чистих транспортних засобів, майбутніх технологій. «Занурення в тестування в екстремальних умовах є важливою частиною розробок шин Nokian. Тестування наших можливостей дозволяє нам створювати нові ідеї,» - говорить менеджер з розвитку Юха Пірон. «У тому числі ми хотіли перевірити, як наші енергозберігаючі шини впораються з покладеним на них завданням під час ралі E-Miglia 2011».

«Метою проекту ERA є демонстрація того, що електромобілі – це цілком життєздатне рішення вже сьогодні. Електрокари можуть бути дуже ефективними, швидкими і в той же час практичними,»- стверджує Самі Руотсалайнен, лідер команди і головний інженер Університету прикладних наук Гельсінкі Метрополія.«У наших студентів є чудова можливість вивчити сучасні технології і проявити свої здібності як майбутніх фахівців. На E-Miglia ми хочемо довести, що наш електрокар може бути лідером навіть на найскладніших ралі».

У ралі брали участь електромобілі з нульовим викидом вуглекислого газу, які повинні були подолати відстань у 800км від Мюнхена до Сан-Моріца через чотири країни Альпійського регіону (Німеччина, Австрія, Італія, Швейцарія). Всі електрокари є прототипами з невизначеною вартістю і датою виходу на ринок.

Скачати фото:
https://www.nokiantyres.com/ERA

Додаткова інформація:

ERA:
http://www.raceabout.fi/era

E-Miglia:
http://www.e-miglia.com/mediaroom/pressemitteilungen

Джерела:

Витрати ERA на електроенергію на 100 км:
24 євроцентів/кВт-г внутрішні витрати енергії 2010
http://www.kwh-preis.de/strom/strompreise
14,5 кВт-г на 100 км, тобто 3,48 євро на 100 км

Три бестселери звичайних спортивних автомобілів:
Федеральне транспортне управління Німеччини у сегменті спортивних автомобілів визначило три найбільш популярних автомобіля за період січень-червень 2011 року:
1. Mercedes E-Klasse купе 7287
2. Mercedes SLK 4366
3. Audi TT 3617
http://www.kba.de/cln_033/nn_232002/DE/GeschuetzterBereich/Presse/N__Segmente__Modellreihen__FZ11/n__seg__06__11__pdf,templateId=raw,property=publicationFile.pdf/n_seg_06_11_pdf.pdf

Mercedes E-Klasse Coupé E 350 Blue Efficiency, 306 PS (225 kW), 6.2 s, 250 km/h, 7.1 l/100 km
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/e-class/_c207/facts_/technicaldata/models.html
Mercedes SLK 350 Blue Efficiency, 306 PS (225 kW), 5.6 s, 250 km/h, 7.1 l/100 km
http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/slk-class/_r172/facts_/technicaldata/models.html
Audi TT Coupé 2.0 TFSI, 272 PS (200 kW), 5.4 s, 250 km/h, 7.9 l/100 km
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/tt/tts_coupe/informieren/technische_daten_und.html

Перемоги ERA (Electric RaceAbout)
http://www.michelinchallengebibendum.com/en/Berlin-2011
http://www.michelinchallengebibendum
http://www.progressiveautoxprize.org/teams/raceabout-association?carId=161
http://www.progressiveautoxprize.org/prize-details/results

Перемоги Nokian Hakka Z и Nokian Hakka Z SUV в тестах автомобільних видань
Sport Auto, 4/2011
Auto Zeitung, № 5, 16.02.2011
ADAC тест літніх шин 2009 року:
ADAC motorwelt, випуск № 3 березень 2009
http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Sommerreifen/
Auto Bild Allrad, 04.04 2010
Auto Zeitung, № 15, 06.07.2011

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Координатор з маркетингу компанії Nokian Tyres в Україні
• Наталія Діхтяренко
Моб. +38 067 441 24 61, тел. +38 044 220 1 220
e-mail: [email protected]
Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні
• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]