Menu
чт грудень 18 10:43 2014 в категоріях Корпоративні новини, Прес-релізи товарів

Компанія Nokian Tyres створила першу у світі зимову шину з рівнем паливної економічності «А»



Концерн Nokian Tyres створив найбільш енергоефективну модель зимової шини для електричних автомобілів. Нова фрикційна шина Nokian Hakkapeliitta R2 у типорозмірі 155/70R19 84Q спеціально розроблена для унікального електрокара BMW i3. За результатами тестів, нова шина Nokian Hakkapeliitta R2 дозволяє знизити опір коченню майже на 30%, тим самим збільшуючи пробіг електромобіля без дозаправки.

Нова шина Nokian Hakkapeliitta R2 розроблена на основі технологій майбутнього, що дозволили одночасно поєднати надзвичайно низький опір коченню, безпеку, надійне зчеплення і комфорт у складних кліматичних умовах.

«Ми пишаємося тим, що можемо запропонувати зростаючому ринку шанувальників електромобілів ще більш надійне зчеплення, спокій і впевненість на зимовій дорозі, а також збільшений пробіг без дозаправки. Безпека та екологічність – головні принципи, якими керується наша компанія», – зауважує Ярно Ахвенламмі, менеджер з розробки шин Nokian Tyres для електрокарів.

Вперше в історії зимових шин рівень опору коченню нової фрикційної шини Nokian Hakkapeliitta R2 віднесено до «А» класу за європейською системою маркування шин. За підсумками проведених тестів, Nokian Hakkapeliitta R2 порівняно з іншими зимовими шинами знижує опір коченню на 30%. Опір коченню зимових шин-конкурентів відповідає класам «С» і «Е» за європейською системою маркування.

Енергоефективність і безпека на зимовій дорозі – Nokian Intelligent eSilica



Хороша аеродинаміка і невелика вага електричних автомобілів дуже приваблюють розробників шин. Базовою моделлю для створення нової зимової шини для електрокарів було обрано фрикційну шину Nokian Hakkapeliitta R2 – переможницю величезної кількості незалежних порівняльних тестів. При цьому усі компоненти шини були оптимізовані для використання саме на електричних автомобілях.

«Нова технологія проста і, як показали численні випробування, ефективна. Завдяки новій концепції шина міцна і витривала, нові матеріали дозволяють зменшити її нагрівання і внутрішню деформацію. Це, у свою чергу, забезпечує зниження опору коченню до рекордно низького рівня. Ми і надалі плануємо використовувати аналогічні технології і в інших моделях зимових шин», – розповідає Ярно Ахвенаммі.

Опір коченню виникає в результаті витрат енергії на деформацію шини під час контакту шини з дорогою. Щоб знизити коефіцієнт опору коченню, потрібна комплексна робота з оптимізації конструкції шини, малюнка протектора і складу гумових сумішей.

У високоякісних зимових шинах опір коченню навіть нижчий, ніж у літніх. Економія енергії за рахунок зниження опору коченню дозволяє збільшити пробіг електрокара.

Для того, щоб створити максимально економічну і безпечну шину Nokian Hakkapeliitta R2, спочатку треба було розробити абсолютно новий тип гумової суміші – Nokian Intelligent eSilica.

Молекулярні ланцюги гумової суміші протектора нового покоління Nokian Intelligent eSilica із силікою формують міцну та еластичну комбінацію. Така гумова суміш добре працює в широкому діапазоні температур, забезпечує надзвичайно високі характеристики зчеплення та має низький рівень опору коченню.

Ламелі симетричного малюнка протектора активно працюють за будь-якої температури. Гумова суміш забезпечує виняткову якість зчеплення на льоду, снігу, мокрій дорозі, а також знижує зношування шини. Рапсова олія, додана в гумову суміш, покращує міцність шини на розрив, робить її більш надійною і підвищує рівень зчеплення на снігу та льоду.

Збалансована керованість і надзвичайне зчеплення в зимових умовах навіть на мокрому льоду досягаються завдяки агресивному стрілоподібному малюнку протектора і таким інноваціям, як ламелі-насоси та концепція Nokian Cryo Crystal з додаванням мікрочастинок, що використовуються у Nokian Hakkapeliitta R2, шині – переможниці багатьох тестів.

Співробітництво з автовиробниками



«Ми тісно співпрацюємо з провідними виробниками автомобілів, постійно створюємо якісний продукт для того щоб мати можливість запропонувати найкращі шини для складних кліматичних умов. Виробники електричних і гібридних автомобілів не є винятком. Перемоги шин Nokian Tyres у незалежних порівняльних тестах доводять успішність нашої стратегії.

У цьому сезоні зимові шини Nokian Tyres встановили своєрідний рекорд – здобули понад 40 перемог у порівняльних тестах автомобільних видань», – говорить Петрі Ніємі, бізнес-менеджер концерну Nokian Tyres.

Нова шина Nokian Hakkapeliitta R2 у типорозмірі 155/70R19 84Q буде доступна споживачам на ключових ринках Nokian Tyres у січні 2015 року. Фрикційна шина Nokian Hakkapeliitta R2 у типорозмірі 215/45R20 95R XL для нового гібридного автомобіля BMW i8 буде представлена в лютому – березні 2015 року.

Головні інновації:

Гумова суміш Nokian Intelligent eSilica. Нова гумова суміш відмінно працює в широкому діапазоні температур, мінімізує опір коченню і покращує характеристики зчеплення з дорожнім покриттям узимку. Молекулярні ланцюги гумової суміші активно взаємодіють із частинками діоксиду кремнію, формуючи міцні, проте гнучкі з'єднання. Рапсова олія у складі гумової суміші збільшує міцність і підвищує зносостійкість шини.

Концепція Nokian Cryo Crystal. Першокласне зимове зчеплення і відмінна керованість. Додані в гумову суміш найдрібніші частинки, подібні за формою до кристалів, вгризаються в дорожню поверхню, відчутно покращуючи зчеплення на льоду.

Ламелі-насоси. Максимальне зчеплення на мокрій дорозі.
Ламелі-насоси, розташовані в шашках плечової зони протектора, викачують воду з плями контакту шини з дорогою, забезпечуючи надійне зчеплення на мокрому і вкритому льодом дорожньому покритті.

Підсилювачі ламелей активізують діяльність ламелей на найбільш слизьких поверхнях.

Снігові зачепи. Відмінне зчеплення на льоду і снігу. Снігові зачепи, розташовані в шашках протектора, покращують рівень зчеплення на льоду і снігу, особливо під час прискорення або гальмування.
Спеціальні кігті запобігають плануванню по сльоті.

Нова шина Nokian Hakkapeliitta R2 для електрокарів:

– Надзвичайно низький опір коченню
– Першокласне зчеплення на льоду і снігу
– Комфортна і тиха шина
– Новий типорозмір: 155/70R19 84Q

Фотографії: www.nokiantyres.com/HakkapeliittaeR2

Відео: Перша у світі зимова шина з рівнем паливної економічності А від Nokian Tyres http://youtu.be/Wo4omb0Eil4

Додаткова інформація:

Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні
Альона Коломієць
тел. +38 044 220 12 20
факс. +38 044 220 12 21
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com
www.nokiantyres.ua