Menu

Компанія Nokian Tyres Україна в 2010 році: результати весняно-літнього сезону, робота в новому осінньо-зимовому сезоні

пн вересень 6 07:23 2010

Компанія Nokian Tyres Україна в 2010 році: результати весняно-літнього сезону, робота в новому осінньо-зимовому сезоні



3 вересня компанія Nokian Tyres Україна провела прес-конференцію, присвячену результатам діяльності компанії у весняно-літньому сезоні поточного року і планам на майбутній осінньо-зимовий сезон.

Стратегія розвитку концерну Nokian Tyres plc у поточному році полягає в подальшому нарощуванні обсягів продажу шляхом виведення на ринок нових продуктів і активного розширення мережі шинних центрів Vianor. Компанія Nokian Tyres Україна, реалізовуючи цю стратегію на вітчизняному ринку, впевнено зберігає лідируючі позиції в сегменті преміальних шин.

Мережа Vianor
Глобальна мережа Vianor налічує 674 шинних центра, що працюють в 19 країнах. Передбачається, що до кінця поточного року мережа збільшиться до 740 точок. На сьогодні в Україні діє 87 шинних центрів Vianor, 13 з яких спеціалізуються на обслуговуванні вантажівок і утворюють вузькоспеціалізовану мережу Vianor Truck. Мережа Vianor представлена у всіх областях країни, і як і раніше продовжує розвиватися – найближчим часом будуть відкриті 5 шинних центрів.

У порівнянні з 2008-2009 рр..темпи зростання мережі в Україні скоротилися, оскільки виникли труднощі з підбором якісних форматних приміщень, що відповідають усім вимогам компанії. Приміщення нових шинних центрів Vianor, в більшості випадків, будуються з нуля або ж зазнають істотної реконструкції, і цей процес займає більший обсяг часу, ніж ребрендинг оптимальних точок, як це було раніше.

Відбувається зростання кількості партнерів компанії, які раніше не працювали на шинному ринку або ж на ринку СТО, що красномовно свідчить про успішність франшизи Vianor в Україні.

Підтримка високих стандартів в обслуговуванні клієнтів у всій мережі – одна з основних переваг Vianor. Компанія регулярно проводить незалежні аудити діючих шинних центрів з метою здійснення контролю якості роботи персоналу.

Програма Vianor Club
У поточному році зросла кількість партнерів програми: крім великих, що мають національне покриття, мереж АЗС, до Vianor Club також приєднуються локальні гравці, добре представлені в окремих регіонах. Тепер клієнти програми можуть скористатися послугами понад 600 АЗС по Україні – це мережі ОККО, Shell, КЛО та ряд заправок у центральному й південному регіонах країни.

Програма постійно нарощує клієнтську базу. Власниками карт стали компанії з різних галузей бізнесу: туризм, аудиторські послуги, дитяче харчування, будівельні матеріали. Як показала практика, програма Vianor Club особливо приваблива для компаній, що мають регіональні представництва. Можливість придбання товарів і послуг в мережі Vianor та широкому переліку АЗС безпосередньо на місцях розташування територіальних представництв, у комплексі з централізованим наданням всієї інформації, стала для них вирішальним чинником. Своєчасні і прозорі звіти, детальна аналітика проведених витрат, і, як результат, спрощення документообігу – основні переваги програми, які вкрай важливі для таких компаній.

Весняно-літній сезон 2010
На початку весняно-літнього сезону поточного року стартувала акція «50/50», спрямована на підвищення лояльності власників зимових шин Nokian, що дозволяє їм придбати літні шини даного бренду в розстрочку. Акція стала оптимальним трафік-генератором: відвідуваність інтернет-магазину виросла в 10 разів.

Як результат, зросли продажі літніх шин Nokian: були реалізовані всі складські запаси – рівень залишків досяг мінімуму за час роботи компанії на ринку України.

Надихнувшись успіхом даного маркетингового ходу, компанія планує розвинути акцію «50/50» до постійної послуги в мережі шинних центрів Vianor.

Маркетингові дослідження – 2010
За запитом концерну Nokian Tyres plc навесні поточного року проводилися дослідження українського ринку, в ході яких були визначені ключові характеристики, відповідно до яких вітчизняні споживачі здійснюють вибір шин. Це безпека, зчеплення на мокрій поверхні і довговічність продукту.

При опитуванні українських автомобілістів виявилося, що шини Nokian асоціюються з наступними оцінками: надійність, висока якість, сучасний продукт. Більшість опитаних українських споживачів повідомили, що саме шини Nokian лідирують за такими критеріями, як безпека, зчеплення на мокрій і сухій дорозі, екологічність, комфортність.

Цьому сприяли постійні перемоги літніх і зимових шин Nokian у міжнародних та вітчизняних тестах. Літня продукція концерну два роки поспіль отримує найвищу оцінку «особливо рекомендується» найбільшої європейської асоціації автомобілістів ADAC. Зимова продукція компанії багато років поспіль лідирує в незалежних тестах європейських і українських спеціалізованих видань.

Мережа шинних центрів Vianor розпочала роботу на вітчизняному ринку тільки в 2007 році, і знання цього спеціалізованого бренду в Україні було практично нульовим. Сьогодні знання бренду Vianor зросло більш ніж істотно – кожен третій опитаний підтвердив знання даної торгової марки і назвав сегмент ринку, в якому вона працює. Такий прорив став можливий завдяки грамотній політиці компанії, спрямованої на просування бренду.

Nokian Tyres Україна: нові зони відповідальності
Керівництво концерну, ґрунтуючись на високих результатах, досягнутих Nokian Tyres Україна, довірила компанії роботу з освоєння ринків деяких країн ближнього зарубіжжя.

Другий рік поспіль Nokian Tyres Україна працює в Молдові, Вірменії, Грузії. У цих країнах працюють офіційні імпортери, будується дистрибуційна мережа, діють перші шинні центри Vianor: по одному в Молдові та Вірменії, два – в Грузії. Проводиться підготовка до відкриття ще двох шинних центрів у Молдові та одного у Вірменії.

Новим кроком до розвитку компанії стало відкриття офіційного представництва в Білорусі. Компанія займається будівництвом якісної дистрибуції і системою продажів, при цьому керівництво всіма процесами здійснюється з офісу Nokian Tyres Україна. Київський офіс відповідає за маркетингове просування, коректує всю систему продажів у Білорусі, здійснює поставку продукції, так як склад також знаходиться в Україні. Планується, що до кінця поточного року в найбільших містах Білорусі відкриється відразу 6 шинних центрів Vianor.

У цілому, ринки даних країн виявилися цілком готовими до сприйняття франшизи Vianor: при реалізації концепт мережі не зазнав ніяких змін, апробовані в Україні маркетингові активності працюють за напрацьованими схемами.

Зимовий сезон 2010-2011: плани і очікування
У новому зимовому сезоні компанія Nokian Tyres Україна представила на ринку 11 моделей шин різних цінових категорій. Стратегія розвитку концерну, передбачає постійне виведення на ринок нової, виробленої за останніми технологіями, продукції. Тому найстарша модель Nokian WR G2 присутня на світовому ринку тільки два роки.

Флагман нового сезону Nokian Hakkapeliitta 7 стала справжньою сенсацією, продемонструвавши найкращі результати в ряді тестів найбільш авторитетних спеціалізованих видань Фінляндії, Швеції, Росії та України. Новинка сезону, модель для позашляховиків Hakkapeliitta 7 SUV зберегла всі революційні технології, задіяні в Hakkapeliitta 7, але була виготовлена відповідно до вимог для автомобілів класу 4х4.

Для зміцнення лояльності споживачів у новому сезоні компанія запускає акцію Vianor Card Bonus, відповідно до умов якої всім покупцям шин Nokain в мережі шинних центрів Vianor вручається картка Vianor Club, на яку будуть зараховані 20% від вартості покупки. Власники таких карток зможуть заправитися паливом в мережах АЗС – партнерах програми Vianor Club.

Акція буде проводитися у всіх шинних центрах Vianor в Україні і отримає широку рекламну підтримку.

Для довідки:
Nokian Tyres - найбільший виробник шин в Північній Європі і один зі світових лідерів цієї галузі за рівнем доходів. Компанія займається розробкою і виробництвом літніх і зимових шин для легкових автомобілів, а також шин для різної важкої техніки. Компанія є найбільшим виробником протекторів і найбільшим власником цехів для нанесення протекторів в Північній Європі.
Vianor - спеціалізована мережа, що представляє шинну галузь. Мережа Vianor нараховує 674 шинних центри, що належать компанії Nokian Tyres або входять до мережі на принципах партнерства, і є лідером ринку в Скандинавії, країнах Балтії, Росії, Україні та Казахстані, а також важливим учасником ринку в Центральній Європі і на півночі США.
Відділ розробки продукції, управління і маркетингові відділення компанії розташовані у фінському офісі компанії в місті Нокіа. Компанія володіє двома заводами: один в Нокіа (Фінляндія), другий - у Всеволожську (Росія). Російський завод відкрився літом 2005 року.
Nokian Tyres plc була заснована в 1988 році. У 1995 році її акції були розміщені на фондовій біржі в Гельсінки. Історія компанії почалася в 1898 році, коли була відкрита фінська фабрика з виробництва гуми Suomen Gummitehdas Oy. Виробництво шин для пасажирських автомобілів почалося в 1932 році, а найвідоміший продукт компанії – шина Nokian Hakkapeliitta - з'явилася на ринку в 1936 році.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:
Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні

• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: victoria.shpak@s-f.com