ср лютого 9 03:00 2022 в категорії Корпоративні новини

Nokian Tyres оголошує конкурс на найкращі інноваційні рішення у галузі сталого розвитку

Компанія Nokian Tyres оголосила конкурс інновацій, що допоможе знайти рішення майбутнього для автоіндустрії. FAST RACE, BIG CHANGE (англ. «Швидкі перегони, Великі зміни») – це відкритий конкурс, до участі в якому запрошуються стартапи, представники бізнесу, студенти та науковці, для впровадження інновацій у створенні більш екологічних шин.

Фіналісти отримають унікальну можливість представити свою ідею на легендарному полігоні Nokian Tyres «White Hell» («Біле пекло») у Лапландії.  Переможцю запропонують втілити його ідею в життя разом з експертами науково-дослідного відділу Nokian Tyres.

Фіналісти матимуть одне коло, щоб змінити майбутнє

На шляху боротьби з кліматичними змінами Nokian Tyres прискорює впровадження інновацій, щоб створювати найбільш екологічні шини. Відкритий конкурс FAST RACE, BIG CHANGE покликаний знайти нові рішення, що допоможуть зробити шини якомога більш екологічними. Переможець конкурсу отримає грошову винагороду у розмірі 10 000 євро та можливість бізнесової або наукової співпраці з Nokian Tyres.

З-поміж усіх заявок буде обрано декілька учасників фіналу. Він відбудеться 7 квітня на випробувальному полігоні Nokian Tyres «White Hell» в Івало, що знаходиться за 300 км за полярним колом у фінській Лапландії. У фіналістів буде лише одне коло тестової траси, яке вони на повній швидкості проїдуть в електромобілі, керованому водієм-випробувачем Nokian Tyres, намагаючись при цьому переконати членів журі віддати голос за їхню ідею.

Амбітні цілі, яких необхідно досягти до 2030 року

Компанія Nokian Tyres поставила перед собою амбітні цілі у сфері сталого розвитку: до кінця 2030 року збільшити кількість переробленої та відновлюваної сировини до 50%, а також на 50% зменшити викиди CO2 при виробництві шин. У січні 2022 року Nokian Tyres представила концептуальну шину Nokian Tyres Green Step. Це шедевр екологічних інновацій у поєднанні з амбітним дизайном. Шина на 93% складається з відновлюваних або вторинних матеріалів. Вона ще на крок наближає компанію до досягнення мети, а конкурс FAST RACE, BIG CHANGE допоможе перетнути фінішну лінію. 

Мета компанії Nokian Tyres – зробити водіння більш раціональним у глобальних масштабах. Щодня ми приймаємо нові рішення щодо безпеки, сталого розвитку та передбачуваної керованості наших шин. Для клієнтів та споживачів сталий розвиток набуває все більшого значення при виборі шин.

Конкурс розпочато! Ознайомитися з його умовами та взяти участь можна за посиланням: FAST RACE, BIG CHANGE.

Чи знаєте ви, що:

  • У світі близько 1,4 мільярда автомобілів. Що якби на всіх них використовувалися екологічні шини? Шини можуть стати важливим внеском у боротьбу з кліматичними змінами.
  • До складу шин входять майже 30 різних компонентів і понад 100 сировинних матеріалів. Це сотні можливостей для екологічних інновацій.
  • Nokian Tyres у всьому світі шукає ідеї та рішення у різних галузях, які в майбутньому можна застосувати у виробництві шин преміум-класу для водіїв усієї планети. Таким рішенням може бути новий відновлюваний або перероблений матеріал, інновація, яка зменшує опір коченню чи робить її більш зносостійкою, або ж нова цифрова технологія – інновації можна втілювати на всіх етапах життєвого циклу продукту.
  • Фіналісти конкурсу FAST RACE, BIG CHANGE отримають унікальну можливість відвідати наш випробувальний полігон у Лапландії та представити свою ідею перед членами журі, що є визнаними професіоналами у різних галузях – від промисловості до науки.
  • Переможець отримає шанс втілити свою ідею в життя разом із провідними експертами-новаторами науково-дослідного відділу Nokian Tyres, а також грошову винагороду у розмірі 10 000 євро.

Завантажити фото:

www.nokiantyres.com/challengePR

 

Детальну інформацію про компанію Nokian Tyres ви знайдете на сайті: www.nokiantyres.ua, а також читайте наші новини на наших сторінках в соціальних мережах:

http://facebook.com/NokianTyresUkraine

https://instagram.com/nokiantyresua

 

Контактна інформація: 
Маркетинг спеціаліст 
Леся Гнідець 
[email protected]