Nokian Tyres Україна провела тест-драйв зимових новинок Nokian WR A3 і Nokian WR D3

вт листопада 15 02:43 2011

Nokian Tyres Україна провела тест-драйв зимових новинок Nokian WR A3 і Nokian WR D3



11 листопада компанія Nokian Tyres Україна на автодромі «Чайка» провела тест-драйв двох новинок сезону Nokian WR A3 і Nokian WR D3. На захід були запрошені як вітчизняні ЗМІ, так і автоблогери, які пишуть на найбільш популярних спеціалізованих ресурсах українського Інтернет-простору. Більше того, останні були вперше включені в програму тривалого тестування, що була розроблена компанією для отримання об'єктивних відгуків про свою продукцію.

За словами директора Nokian Tyres Україна Ігоря Богданова, цей крок украй важливий для компанії:
- Ми вперше пішли на такий крок - залучили до тестування продукції не професіоналів, а кінцевих споживачів, чиї машини, до того ж, відчувають більший об’єм навантажень у зв'язку з їх життєвою позицією. Запрошені до програми автоблогери ведуть активний «автомобільний» спосіб життя, постійно в роз'їздах. А це означає, що нашим новинкам гарантований максимальний стрес – вони пройдуть справжнє випробування вітчизняними реаліями. Великий плюс цієї ситуації також у тому, що в тестуванні беруть участь різні автомобілі, що також продемонструє готовність Nokian WR A3 і Nokian WR D3 відповідати вимогам українського автопрому. Нам дуже важливо отримати живий зворотній зв'язок від кінцевих споживачів, оскільки нові продукти розроблені саме для мінливої погоди центральноєвропейських зим.

Нові зимові шини Nokian WR A3 і Nokian WR D3 – забудьте про прогноз погоди

Нові зимові шини фінського виробника пропонують оптимальне поєднання високого рівня безпеки і нічим не обтяженого задоволення від водіння.

У цьому передовому сімействі шин нового покоління втілилися провідні розробки компанії: новинки спроектовані в кращих традиціях Nokian Tyres і призначені для різних транспортних засобів та водіїв, для будь-якої зимової погоди. У цих екологічно безпечних видів продукції використовуються нанотехнології, масло каноли і солідні експертні знання компанії Nokian Tyres про зимові умови, що гарантує їх надійну функціональність при мінливому кліматі Центральної Європи.

Все частіше кліматичні особливості регіону характеризуються екстремальними погодними явищами, і це призводить водіїв до розуміння та належного відношення до питання безпеки високоякісних зимових шин. Зокрема, цієї зими в Центральній Європі спостерігається широка різноманітність типів погодних умов, від проливних дощів до сильного снігопаду. У відповідь на це була проведена довготривала робота по створенню нового сімейства зимових шин, в основному, спрямована на досягнення стійкого зчеплення в будь-яких умовах і точну, зручну, надійну та без сюрпризів реакцію на управління.

«Ми використовували наш досвід і знання про всі види зимових умов. Завдяки нанотехнологіям, новим матеріалам та інноваціям, а також сучасним технологіям виробництва ми можемо запропонувати водіям шини, що мають першокласні зчеплення та якості управління», - пояснює Теппо Хуовіла, віце-президент з НДДКР компанії Nokian Tyres.

Функції шин Nokian WR ілюструються комп'ютерними моделями, а кропітка лабораторна робота, зосереджена на гумових сумішах, призвела до унікальних рішень. Масштабні дослідження були доповнені безкомпромісними випробуваннями в арктичних умовах на тестовому полігоні компанії Nokian Tyres в Івало, Лапландія. На додаток до зимового тестування, вироби були доопрацьовані на декількох випробувальних треках Центральної Європи. На випробувальному треку в Нокіа, Фінляндія, можна провести унікальний тест на слашпленінг, який дозволяє оптимізувати відмінні слаш-властивості. Нарешті, була досягнута головна концепція безпеки в результаті тісної співпраці між колективами розробників і випробувачів.

Шини Nokian WR D3 для економічного, Nokian WR A3 для спортивного використання

У 2010 році в Центральній Європі було продано близько 50 млн. зимових шин для легкових автомобілів, що становить приріст більш ніж на 16% в порівнянні з попереднім роком. Новітнє сімейство шин Nokian Tyres, призначене для зростаючого центрально-європейського ринку, було розроблено з безкомпромісною якістю. Сімейство включає в себе шини з двома різними малюнками протектора для оптимальної відповідності потребам різних габаритних категорій. Модний типовий індивідуальний дизайн, гумові суміші та конструкції також були розроблені з урахуванням різних погодних умов та різних споживачів.

Шини Nokian WR D3, що мають стріловидний малюнок протектора, є зносостійкої альтернативою для середніх і малих сімейних автомобілів та водіїв, які цінують безпечну та економну їзду. З іншого боку, шини Nokian WR A3 оптимізовані для більш великих і потужних автомобілів з особливим акцентом на чутливість реакції шин на керування навіть на високих швидкостях.

Кріогенна суміш з каноли (Cryogenic Canola Compound) для екстремальних умов водіння (лід, сніг і зчеплення з вологою дорогою)

Нова гумова суміш для протектора шин – кріогенна суміш з каноли – це нова комбінація з натурального каучуку, кремнію і масла каноли; вона оптимізує зимове зчеплення, зчеплення на вологій дорозі і зносостійкість під час різних температур.

Новий вид крем'яних добавок full-silica містить так званий кріосілан, що підвищує функціональні можливості гумової суміші. Масло каноли забезпечує більш високу стійкість до розриву і підвищує зчеплення з льодом і снігом. Завдяки високому вмісту кремнію екологічно безпечні шини Nokian WR мають дуже низький рівень опору коченню, знижують витрату палива і зменшують шкідливі викиди в порівнянні з традиційними конкурентами.

Шини Nokian WR є екологічними в глибині душі і це типовий приклад принципу сталого розвитку Nokian Tyres: властивості виробу залишаються практично незмінними навіть під час зношення.

Nokian WR D3: видалення сльоти обдувом (Slush Blower) проти аквапланування і слашпленінгу

Дослідження показали, що сльота навіть більш небезпечна під час водіння, ніж лід або аквапланування. Під час руху сльотою ризик ДТП з фатальним результатом в чотири рази вищий, ніж під час руху сухою дорогою. Талий сніг, шар води на поверхні дороги і, подекуди, лід створюють поєднання, що істотно ускладнює водіння навіть для досвідчених водіїв.

Шини Nokian WR D3 мають направлений малюнок протектора і нові рішення, що активно перешкоджають слашпленінгу.

«Ми підвищили стійкість шин до аквапланування та слашпленінгу застосуванням скошеного, зигзагоподібного переднього краю блоків протектора. Це нововведення називається Slush Blower (видалення сльоти обдувом), тому що воно насправді видуває воду і сльоту з канавок шини. Поліровані канавки також прискорюють змивання води і сльоти», - стверджує Теппо Хуовіла.

Технологія Cool Touch для більш легкого кочення

Ретельно протестовані рішення Nokian WR D3 за конструкцією і протектором гарантують відмінні маневрені та керуючі якості, а також хорошу курсову стійкість. Легке кочення і довговічність поліпшені за рахунок кількох нових рішень та інновацій.

Щоб знайти оптимальний симетричний малюнок протектора було застосовано комп'ютерне та термографічне моделювання. Нарізка канавок не порушує край блоку, що забезпечує відмінне зчеплення з дорогою і дозволяє обрамленому блоку підтримувати його жорсткість. Технологія Cool Touch також мінімізує тертя і тепловиділення, викликані надмірним рухом канавки. Шина йде легко і підтримує інерційний, енергозберігаючий рух з низьким опором коченню.

Завдяки рівномірній структурі протектора шина Nokian WR D3 швидко реагує на рухи керма і має впевнений, стійкий контакт з дорогою.

Шина Nokian WR A3: нанотехнології для оптимальної стійкості

Хороший контакт з поверхнею – основна характеристика надійних, безпечних зимових шин, в той же час постійно зростаючі потужність двигунів та індексів навантаження вимагають від них спеціальних якостей. Конструкція протектора, конструктивні рішення і гумова суміш протектора повинні створити міцний, але з потрібною реакцією, продукт.

Випробування шин Nokian Tyres показали, що асиметричний, з відкритим центром, малюнок протектора є кращим рішенням, особливо для шин, що використовуються на високих швидкостях. Спортивні шини Nokian WR A3 мають асиметричний внутрішньо-зовнішній малюнок протектора, що забезпечує надійне зчеплення без шкоди для високошвидкісного водіння. Конструкція внутрішньої плечової зони покращує видалення води і сльоти.

«Стабільний контроль режиму руху особливо важливий на високих швидкостях. Цьому було приділено підвищену увагу при розробці шин Nokian WR A3. Вони мають в нижній і верхній частині конструкції зміцнюючий нано-шар. Тонка молекулярна структура, створена за допомогою нано-технологій, покращує якості рульового управління шинами і контролює рух на поворотах, під час зміни смуг і маневрах. Шина має зразкові якості управління в особливих ситуаціях як на поверхнях зі зчепленням, так і на слизьких трасах. Завдяки своїй інноваційній структурі, шини Nokian WR A3 є безпечними і точними в питанні управління навіть в складних умовах», - повідомляє Теппо Хуовіла.

Представляючи найсучасніші технології, нано-структура шин також зменшує шкідливе випромінювання тепла і, отже, знижує їхній опір коченню.

Гладка, як м'яч для гольфу, конструкція з утопленими канавками (Silent Groove Design) для більш комфортного управління та великого пробігу

Напівкруглі канавки з боків поздовжніх ребер, що нагадують малюнок м'яча для гольфу, охолоджують шину Nokian WR A3 і роблять її безпечною навіть на високих швидкостях. Це нововведення називається Silent Groove Design і також зменшує опір і забезпечує кращий пробіг завдяки низькій витраті палива. Крім того, воно успішно мінімізує внутрішні і зовнішні шуми автомобіля: канавки поглинають звуки, що утворюються потоком повітря, і придушують неприємний шум, що нагадує свист.

Шум шини є другим ключовим фактором після комфортного контролю режиму руху. Технологія приховування в бічний стінці (Silent Sidewall Technology) покращує комфортність водіння. Обидва типи шин Nokian WR мають різні області в бічний стінці, які фільтрують шум і вібрацію, що йдуть від поверхні дороги через протектори шин і направляють його до борту для зменшення шуму всередині транспортного засобу.

Інновація 3D Lock Sipe, розміщена на шинах Nokian WR A3, закриває блоки зовнішньої плечової зони при контакті з дорогою, що робить структуру міцнішою. Блоки не рухаються під час їзди, замість цього вони підтримують один одного. Це запобігає надмірному руху канавки, що знижує тепловиділення шини і покращує її ходові якості.

Зимовий індикатор безпеки (Winter Safety Indicator, WSI) для забезпечення додаткового рівня безпеки і комфорту

Безпроблемне зимове водіння можливе тільки тоді, коли шини знаходяться у хорошому стані. Нові продукти Nokian Tyres оснащені індикатором безпеки водіння (Driving Safety Indicator, DSI) з унікальним символом сніжинки, це зимовий індикатор безпеки, що був розроблений для додаткового комфорту автомобілістів.

Цей стандартний елемент, запатентований Nokian Tyres, розташований на блоках протектора шини, вказує глибину головних канавок протектора в міліметрах. Символ сніжинки залишається видимим, поки канавка має глибину чотири міліметри. Коли символ зникає, значно зростає уразливість від слаш-пленінга та інших подібних явищ, і водій повинен придбати нові зимові шини для безпечної їзди.

Бічні стінки шини мають інформаційні зони для відміток про рекомендований тиск. Правильний тиск в шинах робить рульове управління більш точним, зменшує пошкодження шини і знижує витрату палива.

Шини Nokian WR мають широкий діапазон розмірів від 13" до 20", індекси швидкості від Т до W. Ці нові продукти для зими призначені, зокрема, для ринків Центральної Європи і будуть доступні в роздрібному продажі восени 2011 року.

Релізи, фотографії та відео: www.nokiantyres.com/NewNokianWR

Шини Nokian WR D3 – забудьте про прогноз погоди

* Однаково надійне зчеплення на мокрих, сухих і засніжених дорогах

* Міцні і економічні навіть в складних умовах

* Ефективне запобігання слашпленінгу і акваплануванню

* Легке кочення, дбайливе ставлення до навколишнього середовища і витрати палива

* Інновації: криогенні суміші з каноли, видалення сльоти обдувом, технологія приховування в бічний стінці, DSI + WSI

Шини Nokian WR A3 - забудьте про прогноз погоди

* Абсолютне зчеплення та відмінна керованість в будь-яких зимових умовах

* Стабільне й легке керування навіть на високих швидкостях

* Легке кочення, заощадження витрат палива і дбайливе ставлення до навколишнього середовища

* Інновації: кріогенні суміші з каноли, нано-технології, 3D Lock Sipe, Silent Groove Design, технологія приховування в бічний стінці, DSI + WSI

Інновації:

Кріогенна суміш з каноли. Ця гумова суміш для протектора шин являє собою нову комбінацію гуми, кремнію і масла каноли; вона оптимізує зимове зчеплення, зчеплення на мокрій дорозі і зносостійкість при різних температурах. Високий вміст кремнію забезпечує дуже низький опір коченню, знижуючи витрати палива і зменшують шкідливі викиди в порівнянні з традиційними конкурентами.

Видалення сльоти обдувом (Slush Blower). Скошений, зигзагоподібний передній край блоку протектора підвищує зчеплення на мокрій дорозі й на льоду. Slush Blower видуває воду і сльоту з канавок шини.

Технологія Cool Touch. Нарізка канавок не порушує край блоку, що забезпечує відмінне зчеплення з дорогою і дозволяє обрамленому блоку підтримувати його жорсткість. Технологія Cool Touch також мінімізує тертя і тепловиділення, викликані рухом канавки. Вона знижує опір коченню шини, що означає легкий, енергозберігаючий рух.

Технологія поглинання шумів у бічній стінці (Silent Sidewall Technology). Спеціальні області на бічній стінці шини поглинають шум і вібрацію від поверхні дороги, що проходить через протектор шини. Демпфірування шуму робить водіння більш приємним.

Нано-технології (Nanobase). Спеціальний зміцнюючий нано-шар використовується в нижній частині багатошарової структури протектора.Тонка молекулярна структура, створена за допомогою нано-технологій, покращує якості рульового управління шинами і забезпечує зразковий контроль за рухом на поворотах, під час зміни смуг і маневрах.

Конструкція з утопленими канавками (Silent Groove Design). Круглі канавки з боків поздовжніх ребер, що нагадують малюнок на м'ячі для гольфу, охолоджують шину і зменшують опір. Нова технологія підвищує зносостійкість і знижує споживання палива. Канавки управляють потоком повітря, що також запобігає появі неприємного, свистячого шуму. Конструкція робить водіння приємним і тихим.

Конструкція 3D Lock Sipe. Конструкція 3D Lock Sipe закриває блоки зовнішньої плечової зони при контакті з дорогою. Це запобігає надмірному руху канавки, що покращує стійкість до зношування й розриву шини навіть в складних дорожніх умовах.

Поліровані канавки. Стильні функціональні можливості: сльота і вода легко і ефективно видаляються з гладких і полірованих основних канавок, а бічні канавки відкриті в сторони.

Nokian Tyres – експер в зимових умовах

Nokian Tyres є єдиним виробником шин у світі, який зосереджує свою увагу на розробці товарів і послуг для безпечного перевезення в північних умовах. Інноваційні шини для пасажирських автомобілів, фургонів і важких машин в основному продаються в регіонах з особливими вимогами до водіння (сніг, ліс і сезонний контраст).

Протягом більше 75 років компанія займається розробкою, тестуванням і патентуванням рішень, що сприяють безпеці руху. Перша в світі зимова шина була створена для роботи в умовах низьких температур і при вітрі в 1934 році. З тих пір виробництво найкращих продуктів, удосконалених північними ноу-хау, було поставлено на регулярну основу.

Найпівнічніший у світі за своїм розташуванням виробник шин тестує свою продукцію в складних та екстремальних умовах на власному полігоні в Івало, 300 км на північ від Полярного кола. На початку 1990-х років Nokian Tyres стала першою компанією, яка розробляла унікальні слаш-пленінг тести для зимових шин. У 2002 році Nokian Tyres представила шини Nokian WR, які були першими у світі зимовими шинами, призначена для швидкої їзди (M + S). У 2007 році шини Nokian WR G2 отримали високу оцінку у випробуваннях за зразкове зчеплення і спеціальні можливості щодо запобігання слашпленінгу.

Дбайливе ставлення до навколишнього середовища є однією з основних цінностей компанії Nokian Tyres. Компанія вирізняється системним підходом у питанні мінімізації екологічного збитку. Nokian Tyres стала першим виробником шин, що перейшла на використання виключно очищених, з низьким вмістом ароматизаторів, масел у виробництві. Вибір сировини та матеріалів спрямований на запобігання шкоди для навколишнього середовища.

Nokian Tyres володіє мережею Vianor, що об'єднує 873 шинних центрів в 23 країнах. У третьому кварталі 2011 року концерн Nokian Tyres зафіксував чисті продажі на рівні 346,3 млн. євро (245,2 млн.євро в третьому кварталі 2010 року), зростання склало 41,2% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. На кінець вересня 2011 року в компанії працював 3961 співробітник. Акції Nokian Tyres Plc котируються на фондовій біржі NASDAQ OMX Гельсінкі. Додаткові відомості можна отримати на www.nokiantyres.com.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Координатор з маркетингу компанії Nokian Tyres в Україні
• Наталія Діхтяренко
Моб. +38 067 441 24 61, тел. +38 044 220 1 220
e-mail: [email protected]

Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні
• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]