Стартувала нова весняна рекламна кампанія від Nokian Tyres Україна

ср березня 31 03:48 2010

Стартувала нова весняна рекламна кампанія від Nokian Tyres Україна



Компанія Nokian Tyres у поточному весняному сезоні зосередила свою маркетингову активність на просуванні нової акції для споживачів «50/50». Для цього була створена серія рекламних роликів, проводиться банерна рекламна кампанія в мережі Інтернет, а також промоактівності в найбільших містах країни.

Суть акції полягає в тому, що для власників зимових шин Nokian компанія надає пільгові умови на придбання літніх шин цього бренду. Основою комунікації зі споживачем став слоган – «Дбаймо про своїх».

Оскільки пільгові умови для придбання літніх шин Nokian діють тільки в шинних центрах Vianor, в рекламних роликах нової кампанії знову з'явилися вже відомі споживачам герої – співробітники цієї мережі.

Кампанія складається з двох рекламних роликів, у першому з яких телеглядач бачить, як знайома йому пара співробітників мережі Vianor придумує ідею, як краще підтримати «своїх» – власників зимових шин Nokian. Тепер останні при купівлі комплекту літніх шин Nokian можуть заплатити лише 50% його вартості, залишити у шинному центрі Vianor на зберігання свій комплект зимових шин, і вже восени, приїхавши «перевзуватися», внести залишок суми. У другому ролику ми бачимо наступний розвиток сюжету. Придумана ідея настільки сподобалася «великому босові» мережі Vianor, що він просто привласнює її авторство собі і повідомляє всім співробітникам мережі, що відтепер Vianor підтримує «своїх» – власників шин Nokian. Рекламні ролики протягом місяця будуть виходити на всіх національних і ряді кабельних телеканалів країни.

Задля підтримки нової акції була запущена банерна кампанія в мережі Інтернет, що здійснюється на найбільш рейтингових серед цільової аудиторії акції порталах.

Для максимального привернення уваги до акції компанія Nokian Tyres задіяла такий інструмент як промо-активності. Протягом місяця в 38 містах країни промоутери в місцях найбільшого скупчення автомобілів розвішують на машини, «взуті» в зимові шини Nokian, стильні магніти, що повідомляють про проведення акції.

- Вперше Nokian Tyres в Україні задіяла такий комплексний підхід у формуванні рекламної кампанії, - говорить директор компанії Nokian Tyres Україна Ігор Богданов, - Ми впевнені, що всі задіяні ресурси допоможуть нам правильно комунікувати зі споживачем і якісно донести до нього нашу пропозицію. Розробляючи цю акцію, ми мали на меті звернутися до тих споживачів, які вже купували нашу продукцію. Вони на власному досвіді переконалися в якості наших шин і впевнені в надійності бренду Nokian. У свою чергу, ми прагнемо підтримати і розвинути їхню лояльність до продукції Nokian Tyres, а також до мережі шинних центрів Vianor та її послуг.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:
Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні

• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]