Menu

Стратегія розвитку мережі шинних центрів Vianor в 2009 році

пт квітень 17 05:38 2009

Стратегія розвитку мережі


Шинних Центрів Vianor в 2009 році



16 квітня 2009 року компанія Nokian Tyres провела прес-конференцію, присвячену презентації стратегії розвитку мережі Шинних Центрів Vianor. Сьогодні Vianor є найбільшою спеціалізованою мережею в нашій країні: в неї входять 52 шинних центри, розташованих у всіх регіонах України.

Своєю основною метою компанія називає збільшення кількості авторизованих точок у 2009 році до 80 Шинних Центрів Vianor шляхом просування вглиб країни і покриття невеликих міст, а також поліпшення роботи з корпоративними клієнтами. Така політика була викликана стабільним попитом на якіснупродукцію компанії.

Єдині стандарти
Компанія вважає, що запорукою успіху Vianor в Україні стало впровадження єдиних стандартів для всієї мережі. Тільки завдяки високій якості послуг, що надаються в кожному шинному центрі, компанії вдається руйнувати існуючі стереотипи щодо «не комфортності» процесу вибору і заміни шин, залучати та утримувати клієнтів. Для контролю та підтримки єдиних стандартів проводяться щомісячні аудити всіх центрів. Єдині стандарти гарантують однаково високий рівень сервісу, якісне надання послуг та наявність широкого асортименту товарів у будь-якій точці мережі.

Поліпшення сервісу
З початку поточного року стартувала програма покращення якості обслуговування мережі Vianor, мета якої – оптимізація часових витрат клієнтів та автоматизація всіх процесів. У березні 2009 року кожен Шинний Центр був обладнаний багатофункціональними терміналами, за допомогою яких вдалося забезпечити роботу єдиної бази всіх клієнтів.

«Це дозволило вивести надання послуги розширеної Hakka гарантії на якісно новий рівень, - повідомив під час прес-конференції ЗМІ директор компанії Nokian Tyres Україна Ігор Богданов, - Під час продажу шин Nokian видається певним чином заповнений гарантійний талон з привласненим йому унікальним номером. Тепер, у разі виникнення необхідності ремонту або заміни шини, клієнт може скористатися гарантійним обслуговуванням у будь-якому шинному Центрі Vianor в Україні. У свою чергу, компанія має можливість систематизовано відслідковувати всі випадки ремонту/заміни шини та надавати об'єктивну інформацію безпосередньо на виробництво для того, щоб Nokian Tyres володіла повною інформацією щодо очікувань українських споживачів».

Починаючи з осені 2009 року, послуга Hakka готель також буде проводиться через термінали: вся інформація буде об'єднана в загальну базу, і кожному клієнтові на його електронну адресу або мобільний телефон будуть відправлятися повідомлення-нагадування про терміни сезонного зберігання шин.

Для корпоративних клієнтів компанія передбачила впровадження платіжних карток на весь спектр послуг мережі Vianor. Забезпечення роботи карток буде проводитися за допомогою встановлених терміналів. Здійснювати оплату за допомогою карток буде можливо з моменту внесення на неї певного депозиту. Картки будуть діяти в кожному шинному Центрі мережі по всій Україні. Це дозволить клієнтам сформувати системний підхід не тільки до процесу сезонної заміни шин для свого автопарку, але й полегшить його технічне обслуговування (придбання супутніх товарів, балансування шин, мийка тощо).

У планах компанії – запуск програм Hakka кредит і Hakka mobile service, що працюватимуть на основі єдиної бази даних і вже впроваджених терміналів.

Навчання персоналу
На думку директора компанії Nokian Tyres Україна Ігоря Богданова, без грамотної роботи персоналу неможлива повноцінна реалізація поставлених компанією завдань, а також підтримка дійсно високих стандартів надання послуг Vianor. Тому компанія проводить для всіх продавців мережі навчальні семінари з ознайомлення з продукцією Nokian Tyres, а також, починаючи з 2009 року, тренінги з продажів.

Програма лояльності
Для правильної мотивації співробітників мережі шинних центрів Vianor компанія розробила програму лояльності, яка діє вже другий рік поспіль. Програма має сезонний характер і стартує з моменту початку продажів. Всім продавцям мережі пропонується щотижня надавати звіти про продажі продукції компанії. Після завершення акційного періоду підбиваються підсумки і визначається п'ятірка найуспішніших продавців мережі Vianor в Україні. Переможці отримують можливість провести заслужені канікули за кордоном. Цього року переможці весняного сезону продажів протягом чотирьох днів будуть навчатися серфінгу в спеціалізованій школі в Іспанії.

Мережа шинних центрів для вантажної техніки Vianor Truck
Серед планів компанії на поточний рік – формування мережі шинних центрів для вантажної техніки Vianor Truck. Крім шин для вантажної техніки, мережа буде реалізовувати ряд супутніх товарів, а також надавати послуги шиномонтажу, балансування коліс, мийки тощо. До кінця 2009 року ця мережа буде налічувати до 10 шинних центрів Vianor Truck.

Рекламна підтримка
У рекламній кампанії цього сезону основний акцент зроблено на послугу сезонного зберігання шин Hakka готель. Ролик, знятий спеціально для України, транслюється всіма національним каналами країни.

Для довідки

Vianor - спеціалізована мережа, що представляє шинну галузь. Мережа Vianor нараховує 507 шинних центрів, що належать компанії Nokian Tyres або що входять в мережу на принципах партнерства, і є лідером ринку в Скандинавії, країнах Балтії, Росії, Україні та Казахстані, а також важливим учасником ринку в Центральній Європі і на півночі США.

З виходом на ринок Vianor, в Україні з'явилася перша систематизована мережа, діяльність якої включає два напрямки: продаж шин, дисків і супутніх автотоварів, а також обслуговування шин та їхній ремонт. Тепер автомобілісти можуть вирішити проблему купівлі та монтажу шин відразу в одному місці, витративши на це мінімум часу і зусиль. Послуга сезонного зберігання шин пропонується практично у всіх шинних центрах Vianor. Послуга включає в себе власне зберігання, мийку, перевірку і балансування шин, а також їхній монтаж. Також мережа Vianor пропонує своїм клієнтам низку додаткових сервісних послуг для автомобілів: заміна масла, регулювання розвал-сходження, заміна гальмівних колодок тощо.

Vianor має репутацію найнадійнішої мережі за рівнем обслуговування клієнтів. Всі центри Vianor мають єдине оформлення і погоджену асортиментну політику. Партнери компанії Nokian Tyres, що мають статус Vianor-партнерів, отримують ряд переваг: спеціальні ціни та умови оплати на продукцію компанії Nokian Tyres, безкоштовну доставку замовлення (від мінімальних партій), рекламну та маркетингову підтримку.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтеся:

Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні

• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08,
тел. (044) 581-09-90
e-mail: v.shpak@spnogilvy.com