пн лютого 3 09:29 2014 в категорії Прес-релізи товарів

Шипована шина Nokian Hakkapeliitta 8 SUV – небувале зчеплення і зносостійкість



Нова шипована шина Nokian Hakkapeliitta 8 SUV від компанії - винахідника зимових шин ввібрала у себе абсолютні інновації для боротьби з екстремальними умовами північної зими. У цій моделі застосовано найновітнішу технологію нанесення шипів, що забезпечило безпрецедентне зчеплення на засніжених дорогах і на ділянках з ожеледицею. Зносостійкість боковин шини оптимізована за допомогою арамідних волокон, що широко використовуються в аерокосмічній та військово-промисловій галузях. Надійне зчеплення та зносостійкість забезпечують максимальний спокій водіїв, які тепер зможуть повною мірою насолоджуватись поведінкою своїх позашляховиків. Бездоганна та передбачувана поведінка, характерна для бренда зимових шин Nokian Hakkapeliitta, гарантує безпечні подорожі. У цій повноцінній SUV-шині від виробника з півночі влучно використані ті інновації і технічні рішення, які раніше вже були використані у легковій шині Nokian Hakkapeliitta 8, переможниці автомобільних тестів.

Широкий асортимент шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV налічує 47 типорозмірів з діаметром колеса від 16 до 21 дюйму. Нові шини споживачі зможуть придбати восени 2014 року перед початком зимового сезону. Модельний ряд включає шини, виготовлені за технологією Flat Run, і посилені шини категорії XL з підвищеним індексом тягових можливостей. Найважливішими ринками для нової моделі шини є такі країни, як Фінляндія, Швеція, Норвегія, Росія та Україна.

Справжня зимова шина, підвищена зносостійкість



Головний принцип, що лежить в основі розробки шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV, створеної спеціально для великих і масивних позашляховиків - це створення справжньої зимової шини, яка поводить себе надійно в умовах реальної зими: на льоді, в умовах ожеледиці і на засніжених дорогах та сльоті. Високий рівень безпеки – це також один з основних принципів, на якому базується інтенсивна розробка нових шин Nokian Tyres. Характеристики безпеки і керованості шини залишалися максимально високими протягом усього життєвого циклу роботи шини. Це підштовхнуло компанію Nokian Tyres до вивчення і використання незвичайних матеріалів і конструкцій.

«Точно налагоджена концепція нанесення шипів Nokian Eco Stud 8 у новій шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV має на меті посилення зчеплення в умовах зими. Більше того, нова модель налічує декілька інновацій, що покращують поведінку шини у роботі. Також ми покращили надійність шини, що особливо важливо для водіїв позашляховиків, завдяки використанню надійніших матеріалів на боковинах, як то армадні волокна, і завдяки створенню гумової суміші протектора, яка може протистояти впливу грубого покриття північних доріг», - зазначив Юха Пирхонен, керівних відділу розробки продукції концерну Nokian Tyres.

Нова концепція Nokian Eco Stud 8 – це збалансоване зчеплення для важких позашляховиків



Бездоганне зчеплення у зимових умовах та м’яка дія на всі типи поверхонь нової шини гарантовані концепцією Nokian Eco Stud 8, яка була вдосконалена з метою використання у шинах для важких позашляховиків. Революційна концепція нанесення шипів включає якірний шип нового покоління, новий дизайн фланця, який зменшує вплив на дорогу, і систему Eco Stud, використану у попередніх моделях шин Nokian Hakkapeliitta, яка, в свою чергу, покращує функціональність шипа та ще більше пом’якшує контакт з дорогою.

Багатогранний широкий шип добре працює у поєднанні з новою формою фланця. Пом’якшена гумова суміш під фланцем шипа працює як пружина: вона пом’якшує вплив шипа та знижує рівень шуму. Порожнина Nokian Eco Stud збільшена порівняно з розміром порожнини шипа легкової шини для більшого ефекту демпфірування (приглушення). Якірний шип, що розроблений спеціально для SUV-шини, посилює зчеплення.

«Нова концепція нанесення шипів на шину пропагує дуже гарний баланс поздовжнього та поперечного зчеплення на льоді. Такий баланс є необхідною умовою для водія важкого позашляховика, адже це гарантує, що керованість і стабільність підтримуються у будь-яких кліматичних умовах і навіть в екстремальних ситуаціях. Збільшений амортизатор шипа зменшує вплив на дорожнє покриття нижче рівня, вказаного у поточному законодавстві Фінляндії і Швеції, на додачу до покращення зносостійкості шипа та зниження рівня шуму», - пояснює Юха Пирхонен.

Сучасні технології, що оптимізують як зчеплення у зимових умовах, так і екологічність продукції, дають можливість збільшити кількість шипів. Шина Nokian Hakkapeliitta 8 SUV обережно контактує з поверхнею дороги, при цьому у ній на 50% більше шипів, аніж у моделі-попередниці Nokian Hakkapeliitta 7 SUV. Наприклад, у шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV у типорозмірі 235/65 R17 190 шипів; більше ніж 80 шипів на один погонний метр протектора.

Положення кожного шипа оптимізоване за допомогою комп’ютерного моделювання. Шипи розміщенні рівномірно по всій поверхні протектора. Таким чином, жоден шип не перекриває собою інший і забезпечує надійне зчеплення з дорогою у будь-яких ситуаціях. Нанесення шипів на усі шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV відбувається на власних заводах концерну Nokian Tyres, що гарантує якість та функціональність шипів.

Технологія для боковин Nokian Aramid Sidewall попереджає їх пошкодження



Розробка нової зимової SUV-шини – це результат майже чотирьохлітніх розробок. Завдяки ретельній перевірці на власних полігонах Nokian Tyres у містах Івало та Нокіа (що у Фінляндії), шина Hakkapeliitta 8 SUV стабільно витримує надмірні навантаження і надійно контролює керованість на будь-яких зимових поверхнях, а саме на льоді, на засніжених дорогах, на чистому асфальті чи сльоті. Окрім погоди, у країнах зі складними кліматичними умовами водії стикаються з проблемами нерівних, пошкоджених морозом доріг і ріжучих окрайок придорожніх каменів.

Дослідження показує, що боковини SUV-шин часто наражаються на зовнішні впливи, що веде до пошкодження самих шин. В універсальній шипованій шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV використана технологія для боковин Nokian Aramid Sidewall, яка надійно захищає від ударів і проколів.

Гумова суміш боковин має неабияку зносостійкість та захист від проколів і містить у своєму складі арамідне волокно. Арамід використовується в авіаційній та військово-промисловій індустрії. Арамідне волокно зміцнює гумову суміш боковин, а також робить її жорсткішою, що підсилює тривкість боковин до зовнішніх впливів, так само як і до тиску країв обода колеса.

Підсилювачі гальмування створюють додаткову безпеку на снігу
Нова Nokian Hakkapeliitta 8 SUV, як і її попередниця, має направлений малюнок протектора і фіксований напрям обертання. Тисячі тестів зимових шин доводять єдине: симетричний малюнок протектора – це ідеальний вибір для складних зимових умов. Цей малюнок у стильній Nokian Hakkapeliitta 8 SUV підтримує широке розташування шипів, що, в свою чергу, оптимізує зчеплення і знижує рівень шуму. Чіткий дизайн протектора у вигляді стрілок ефективно попереджає аквапланування. В той же час такий протектор володіє кращими якостями самоочистки у глибокому снігу.

У шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV велика кількість шашок протектора, щільне ламелирування і велика кількість канавок, що збільшує зчеплення, як на льоді, так і на засніжених ділянках дороги. Значна кількість шашок протектора так само гарантує точніше і ширше розміщення шипів.

Додаткова безпека у складних кліматичних умовах забезпечена за рахунок гальмівних підсилювачів на задніх кромках шашок протектора; вони підсилюють зчеплення при гальмуванні. Зазубрений малюнок гальмівних підсилювачів збільшує поверхню контакту і покращує зчеплення, особливо на засніжених ділянках.

Надійне розміщення шипів підвищує якість першокласного зчеплення при гальмуванні. Nokian Hakkapeliitta 8 SUV має нову структуру верхнього і базового шарів гумової суміші (cup & base structure). Більш жорстка гумова суміш під верхнім шаром гуми, яка безпосередньо прилягає до поверхні, міцно утримує шип у шашці протектора, а також стабілізує водіння на сухих дорогах і забезпечує рівномірне зношення малюнка протектора.

Надійна подвійна конструкція шини робить керування більш стійким. Новий жорсткіший брекерний пакет зберігає свою форму незалежно від ударів на дорозі.

Об’ємні блокувальні 3D-ламелі і зона жорсткості у плечовій зоні: точність і комфорт за будь-якої погоди



У шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV використовуються декілька інновацій для покращення стабільної керованості. Шашки протектора у центральній зоні поєднані у колону в центрі протектора, завдяки чому урівноважується керованість шини. Спеціальна зона жорсткості у плечовій зоні протектора (Stiffness Zone) була додана між шашками протектора. Таке рішення робить водіння точнішим і безшумним, особливо на сухих дорогах.

Використовуються два типи об’ємних блокувальних 3D-ламелей. Діагональні об’ємні підтримуючі ламелі у центральній зоні (закриті ламелі) підсилюють конструкцію шини, роблячи рух стабільнішим, адже шина швидко реагує на обороти руля. Об’ємні ламелі з функцією самостійного блокування, що знаходяться у плечовій зоні, при контакті з дорогою фіксують шашечні блоки, поєднуючи їх в одне ціле, що поліпшує керованість при русі по дузі і маневрах на трасі.

Зносостійка гумова суміш протектора



Зимова гумова суміш Hakkapeliitta Cryo Silane другого покоління у шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV оптимізована для складних кліматичних умов. Значна кількість натурального каучуку дає змогу суміші гармонійно працювати у широкому діапазоні температур. Зчеплення бездоганне як при нульовій температурі, так і при дуже низьких температурах. Рапсове мастило збільшує міцність гумової суміші, попереджуючи розрив.

Зносостійка гумова суміш, у складі якої присутні кріосилан і зимова силіка нового покоління, забезпечує надійне зчеплення на мокрій поверхні і на ринку має нижчий показник опору кочення. Використання пального і викиди шкідливих речовин значно менші, аніж у попередніх моделях, що робить шину Nokian Hakkapeliitta 8 SUV ще більш екологічною.

Більше безпеки і комфорту



На інформаційній ділянці збоку шини Nokian Hakkapeliitta 8 SUV можна записати рівень тиску і положення шини при монтажі. Крім того, комфорт і безпека ще більше підсилені завдяки можливості вказати інформацію щодо моменту затяжки болтів.

Також на протекторі є запатентований компанією Nokian Tyres індикатор зношення Driving Safety Indicator. Цифри на ньому показують остаточну глибину канавки протектора у міліметрах. Зимовий індикатор зношення у вигляді сніжинки зникає, коли глибина канавки стає меншою за 4 мм. Для безпечної експлуатації транспортного засобу Nokian Tyres рекомендує змінювати шини на нові, коли значок сніжинки стирається.

Зимові шини Hakkapeliitta – спеціальна концепція для складних кліматичних умов



У 1934 році концерн Nokian Tyres створив першу зимову шину, що ладна протистояти морозам. Два роки потому з’явилася нова модель Nokian Hakkapeliitta, і до нині цей бренд залишається одним із найвідоміших у світі серед зимових шин. До відома, саме у 2014 році виповнюється 80 років з моменту створення зимової шини.

Зимові моделі Nokian створені для забезпечення надійного керування транспортним засобом за будь-яких погодних і дорожніх умов для країн із суворими зимами. Споживач, який придбає шини серії Nokian Hakkapeliitta, отримає можливість користуватися Хакка-гарантією (Hakka Guarantee). Тобто, за Розширеною гарантією при виявленні пошкодження під час експлуатації шини компанія Nokian Tyres зобов’язана зробити один безкоштовний ремонт (у випадку, якщо продукт підлягає ремонтуванню) і одну безкоштовну заміну (у випадку, якщо продукт не підлягає ремонтуванню) купленої шини. Хакка-гарантія діє протягом одного року з моменту купівлі товару, за умов залишкової глибини канавки не менше 4 мм.

Nokian Hakkapeliitta 8 SUV – зчеплення і зносостійкість на безпрецедентному рівні



  • Бездоганне зчеплення в зимових умовах
  • Конструкція шини, підсилена арамідними волокнами, для унікальної зносостійкості боковини
  • Максимально стабільне і чітке відчуття керованості за будь-якої зимової погоди

Головні інновації:



Концепція нанесення шипів Nokian Eco Stud 8. Максимальний рівень безпеки у зимових умовах і м’який контакт із дорожнім полотном. Покращене зимове зчеплення, комфорт та зносостійкість. Унікальна технологія нанесення шипів. Більш екологічний якірний шип нового покоління, фланець шипа, що зменшує розхитування шипа, система Eco Stud – пом’якшуючий шар гумової суміші, який амортизує і ще більше пом’якшує вплив шипа на дорогу. Розподіл шипів на протекторі оптимізовано за допомогою комп’ютерного моделювання. Шипи розміщуються не рядами, а рівномірно, по всій площі протектора. Жоден шип не перекриває собою інший, що забезпечує найкраще зчеплення за будь-яких дорожніх ситуацій. У шині Nokian Hakkapeliitta 8 SUV використано на 50% шипів більше, аніж у моделях Nokian Hakkapeliitta, що їй передували.

Технологія для боковин Nokian Aramid Sidewall. Надійність та захист у непередбачуваних ситуаціях. Склад гумової суміші, виключно міцний та стійкий до проколів, включає в себе надміцні арамідні волокна. Аналогічний матеріал використовується у космічній галузі та оборонній промисловості. Арамідні волокна роблять боковину шини більш пружною та стійкою до розриву при зовнішніх ушкодженнях і ударах краєм обода при наїзді на перешкоди.

Підсилювачі гальмування. Покращено зчеплення при гальмуванні на снігу завдяки гальмівним підсилювачам у задній частині шашок протектора. Зубчастий малюнок гальмівних підсилювачів значно покращує зчеплення на засніженій поверхні дороги.

Суміш протектора Hakkapeliitta Cryo-silane другого покоління на основі кріосилану. Бездоганне зчеплення взимку за будь-якої температури, зносостійкість і менша витрата пального. Гумова суміш зберігає еластичність за будь-яких умов за рахунок збільшеної кількості натурального каучуку. Зчеплення бездоганне як при нульовій температурі, так і при дуже низьких температурах. Ламелі шашок протектора активно діють та зберігають достатній рівень зчеплення при мінливій температурі. Рапсове мастило збільшує міцність гумової суміші, попереджуючи розрив, а також вдосконалює зчеплення на крижаній поверхні.

Зона жорсткості у плечовій частині протектора (Stiffness Zone). Більше стабільності і точності у керуванні. Спеціальне підсилювання було додане між шашками протектора у плечовій частині, аби плече шини було більш жорсткішим. Зона жорсткості у плечовій частині робить керування точнішим і тихшим, особливо на сухому асфальті.

Діагональні підтримуючі 3D-ламелі. Швидка реакція на кермо. Діагональні підтримуючі 3D-ламелі у центральній частині протектора зміцнюють його. Шина швидко і чітко реагує на маневри рульового колеса, покращуючи безпеку та чіткість керування транспортним засобом.

3D ламелі з функцією самостійного блокування. Більш точна керованість. 3D ламелі з функцією самостійного блокування, що знаходяться у зовнішній частині плечової зони, при контакті з дорогою фіксують шашечні блоки, поєднуючи їх в одне ціле, що поліпшує керованість при русі по дузі та під час маневрів на трасі.

Фотографії: www.nokiantyres.com/Hakkapeliitta8SUV

Випробовування в экстремальных умовах. Тестовий полігон у м. Івало:
http://youtu.be/87NfsZwnLHw

Історія зимових шин Hakkapeliitta:
https://www.nokiantyres.ua/shyny/lehkovi-avtomobili/zymovi-shyny/

Nokian Hakkapeliitta – легендарна зимова шина:
www.youtube.com/watch?v=JA-YfJDKvwE&feature=share&list=PL1BE04B7BAC224A97

Шини Nokian Hakkapeliitta: переможниці тестів
www.youtube.com/watch?v=IkQotSMzSfs&feature=share&list=UUv-VDEjbdBkuZ-eSvYOn0FA

Рекорд швидкості на льоду на шинах Nokian Hakkapeliitta 8 (335,713 км/г)
https://www.nokiantyres.ua/innovaciyi/doslidzhennya-ta-rozrobky/najshvydshi-na-l-odu/najshvydshi-na-l-odu-2013/

Контактна інформація:

Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні

Альона Коломієць

Моб.: +38 067 216 3434, тел. +38 044 220 1 220

Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com