Menu
пн квітень 22 01:23 2013

Глобальний розвиток шинних центрів Vianor. Впровадження в Україні нової концепції Vianor Express



22 квітня в ресторані Біблос відбулася прес-конференція, присвячена глобальному розвитку франчайзингової мережі шинних центрів Vianor, а також впровадженню нової концепції Vianor Express в Україні.


Оллі Нуутіла — бізнес-менеджер відділу ведення партнерів франчайзингової мережі Vianor — на прес-конференції показав і розповів про плани розвитку в Україні на найближчий час.


Розвиток франчайзингової мережі шинних центрів Vianor є глобальним завданням компанії Nokian Tyres. Тільки на сьогодні налічується 1037 торгових точок Vianor в 25 країнах світу (182 власних та 855 партнерських). Згідно зі стратегією в найближчі роки буде продовжуватися інтенсивний розвиток мережі шинних центрів.


Для здійснення планів Vianor активно розробляє концепцію розвитку. Це, насамперед, розширення асортименту продуктів і пропонованих послуг шляхом залучення глобальних і локальних джерел фінансування. За допомогою глобальної програми навчання розвивають навички та компетенції продавців шинних центрів. До цього плану входить також залучення більшої кількості споживачів за рахунок укладання угод з міжнародними клієнтами, а також розробка програм лояльності для споживачів тощо.


Що ж стосується України, то на даний момент в країні налічується 142 шинних центри. І це не межа, оскільки Vianor в Україні зараз розвивається досить стрімко. Основними показниками для такого зростання є досить високий попит на шиномонтаж та ремонт автомобілів.


Будь-якому партнеру при відкритті шинного центру Vianor в Україні за франчайзинговою програмою надається концепція і базове оформлення об'єкта. Крім того, дуже велика увага приділяється консультації при оцінці потенційного об'єкта.


Потенційний партнер Vianor отримує цілий пакет найбільш сприятливих умов роботи на ринку: ексклюзивні умови купівлі шин Nokian, наявність асортименту товару на складі, фінансову підтримку від компанії при відкритті, маркетингову підтримку, консультації тощо.


За допомогою впровадження концепції Vianor Express в Україні компанія зможе збільшити мережу шинних центрів Vianor не тільки на окремих майданчиках, а й розвивати цей формат послуг на території АЗС, автосалонів та інших підприємств.


Порівняно з традиційними центрами Vianor, Vianor Express легше впровадити завдяки більш простим вимогам. Основними вимогами є:


• розташування об'єкта на «червоній» лінії проїзної частини або біля АЗС, автосалону, авторинку;
• наявність в сервісній зоні щонайменше 1 поста «шиномонтажу»;
• наявність зони паркування щонайменше на дві машини;
• можливість встановлення стелажів для шин по периметру сервісної зони;
• можливість встановлення трьох флагштоків в безпосередній близькості з ШЦ;
• можливість розміщення виносної стійки з шинами біля ЩЦ.


Що стосується переваг Vianor, його рентабельність та актуальність незаперечні.
Це, насамперед, збільшення охоплення компанії в Україні. Крім того, впізнаваність бренду.
Якщо говорити конкретно про переваги партнерів Vianor Express, то вони отримують додаткові продажі і, звичайно ж, нових клієнтів, які підтримують оригінальний бізнес.


На сьогодні концепція почала працювати в Україні, вже існують 10 точок Vianor Express в Україні, і їх кількість зростає.


Що ж до планів компанії Vianor на майбутнє, вони досить амбітні. Компанія планує за допомогою нової впровадженої стратегії збільшити кількість шинних центрів на українському ринку.




За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка:


Our People

Олеся Гончарова

Моб. +38 050 668 01 02

Ourpeople.pr(at)gmail.com


Our People

Руслана Приходько

Моб. +38 063 578 70 20

priruslana(at)gmail.com


Менеджер з питань маркетингу компанії Nokian Tyres в Україні


Наталія Діхтяренко

Моб. +38 067 441 24 61, тел. +38 044 220 1 220

e-mail: Nataliia.Dikhtiarenko(at)nokiantyres.com