Menu
пт травень 15 10:04 2015 в категорії Прес-релізи товарів

Зимові шини вперше увійшли до категорії «АА» європейської класифікації шин:

Компанія Nokian Tyres презентує першу в світі зимову шину, що відповідає стандартам класу «АА» за характеристиками зчеплення на мокрому покритті і опору кочення

Найпівнічніший виробник шин у світі - компанія Nokian Tyres, восени 2015 запропонує водіям позашляховиків першу шину, що досягла найкращих показників опору кочення та зчеплення на мокрій поверхні за європейською класифікацією шин. Переваги  відображаються у показникахскорочення гальмівного шляху на мокрій дорозі до 18 метрів та зниженні витрат палива до 0.6 л / 100 км. Відчути переваги шини зможуть, в першу чергу, власники таких позашляховиків як Porsche Cayenne, Audi Q7, BMW X5, Volkswagen Amarok, Volkswagen Touareg, Mercedes Benz ML, Jeep Grand Cherokee та Volvo XC 60.   

Оновлена Nokian WR SUV третього покоління увібрала в себе кращі розробки та весь накопичений віковий досвід Nokian зі створення зимових шин. Головними інноваціями Nokian WR SUV 3 є гумова суміш Nokian Twin Trac SUV Silica, створена для шин важких позашляховиків, а також технологія посиленої боковини Nokian Aramid Sidewall. Такі рішення стали фундаментом для створення шини з кращими показниками зчеплення на снігу та мокрій дорозі, чіткого управління та гарною витривалістю. Незабаром такі інновації будуть впроваджені у весь модельний ряд зимових шин Nokian Tyres.

Головною метою наших розробок є екологічно безпечне майбутнє

В останні роки виробники автомобілів приділяють дуже багато уваги дорожній безпеці та екологічним показникам автівок. Навіть високозатратні позашляховики сьогодні все частіше з’являються з гібридними двигунами з метою зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище.

«Розробляючи нашу продукцію ми також зосереджуємось на тому, щоб зробити транспорт більш безпечним і «зеленим». Ми прийняли цей складний технологічний виклик. Нова Nokian WR SUV 3 - справжній витвір мистецтва в області шинної індустрії; вона втілює новий спосіб мислення, доступний водіям тут і зараз», - зазначає Оллі Сеппала, менеджер з розробки продукції Nokian Tyres.

Неймовірно економічна Nokian WR SUV 3 спростовує думку про те, що великий позашляховик не може використовувати шини з низьким опором кочення. З моменту появи європейської класифікації шин Nokian WR SUV 3 стала першою моделлю, що відповідає вимогам маркування «A» за показником паливної ефективності. Різниця у паливній економічності між найсильнішою і слабкою шиною («А» - «G») досить істотна і складає приблизно 0.6 л / 100 км. Шина з хорошим показником опору кочення також зменшує викиди CO2 в атмосферу до 14 г / км.

Європейське маркування демонструє рівень безпеки шин на мокрій дорозі. Для водія правильний вибір шини може означати скорочення гальмівного шляху на мокрій дорозі до 18 метрів або 1/4  корпуса автомобіля (різниця між класами «А» і «F»).  

Інновації і багаторазове тестування - запорука надійного зчеплення та економії палива

Для забезпечення високих показників безпеки та паливної економічності шини, її оптимізація відбувається на кожній з багаточисленних стадій розробки.

Чудово збалансовані характеристики зимового зчеплення і керованості нової Nokian WR SUV 3 є результатом застосування абсолютно нового складу гумової суміші Nokian Twin Trac SUV Silica, а також особливого малюнку протектора.

Гумова суміш нової шини має дві складові: набір компонентів Nokian Hakkapeliitta для холодної північної зими і компоненти на основі силіки для забезпечення чудової продуктивності в більш теплу погоду. Нова гумова суміш, що отримала назву Nokian Twin Trac SUV Silica, включає натуральний каучук, силіку та масло каноли; унікальний розподіл складових забезпечує високу продуктивність на снігу та мокрому покритті.

Завдяки чіткому малюнку протектора та високому вмісту силіки у складі гумової суміші, шина досягає найбільшої ефективності за показниками споживання палива та емісій, у порівнянні з більш традиційними конкурентами. Ці ж інновації покращують керованість і стійкість до зношування.

«Водії SUV на дорогах і автобанах Центральної Європи можуть розраховувати на керованість нашої нової шини навіть на високих швидкостях, оскільки конструкція Nokian WR SUV 3 є надійною та міцною», - зазначає Оллі Сеппала, менеджер з розробки продукції Nokian Tyres.

Kомфортне і надійне водіння

На наклейці з європейським маркуванням показників шини у Nokian WR SUV 3 лише одна звукова хвиля, що означає мінімальний рівень шуму під час руху. При цьому типорозмір шини досить значний - 265/50 R19, а рейтинг швидкості V дозволяє використовувати її на швидкості до 240 км / год.

Шини для позашляховиків найчастіше отримують ушкодження боковин.Технологія Nokian Aramid Sidewall стала рішенням цієї проблеми для Nokian WR SUV 3. У боковині шини є шар надміцного арамідного волокна, що захищає її від проколів, розривів та порізів. Арамідне волокно широко використовується в авіаційній та військової індустрії.

Піонер у розробці технологій для зимових шин

Компанія Nokian Tyres є єдиним виробником шин у світі, що спеціалізуються на продуктах, які забезпечують комфортне водіння в суворих кліматичних умовах півночі. Репутацію компанії створюють високоякісні, безпечні та екологічні шини преміум-класу. При розробці нової моделі, більша частина коштів використовується саме для тестування продукції.

У січні 2015 компанія представила зимову шину, що відповідає найвищим європейським критеріям паливної ефективності. Нова нешипована зимова шина Nokian Hakkapeliitta R2 була розроблена спеціально для серійного використання електромобілями BMW i3. Типорозмір нової шини 155 / 70R19 84Q. Nokian Hakkapeliitta R2 дозволяє заощадити до 30% енергії у порівнянні з моделями-конкурентами. А це означає, що запас ходу на одній зарядці акумулятора збільшується втричі.

На початку року також була представлена ​​Nokian WR D4 - зимова модель для Центральної Європи, що отримала маркування «A» за зчеплення на мокрій поверхні. Широкий вибір типорозмірів Nokian WR D4 включає шини радіусом від 14 до 20 дюймів з індексом швидкості від «Q» до «W», що забезпечує застосування на більшості середньорозмірних легкових автомобілів.

Компанія Nokian Tyres є творцем першої в світі зимової шини, що з'явилася у 1934 році. Двома роками пізніше народилася перша модель з назвою Hakkapeliitta; сьогодні Hakka вже легенда там, де знають, що таке справжня зима. У березні 2013 ми встановили світовий рекорд швидкості автомобіля на льоду. Тест-пілот Янне Лайтінен показав результат 335.713 км / год. Встановити рекорд вдалося завдяки шипованним шинам Nokian Hakkapeliitta 8.

Оновлена ​​Nokian WR SUV 3 - Головні інновації:

Гумова суміш Nokian Twin Trac SUV Silica. Точне зчеплення, чудовий опір зносу, низька витрата палива. Унікальний розподіл складових гумової суміші Nokian Twin Trac Silica, яка містить натуральний каучук, силіку (діоксид кремнію) і рапсову олію, забезпечує максимальну продуктивність на сніговому та мокрому покритті. Надзвичайно низький опір кочення означає зменшення витрати палива.

Технологія боковини Nokian Aramid Sidewall. Унікальна надійність. Шар надміцного арамідного волокна у боковині шини захищає її від проколів, розривів та порізів. Арамідне волокно широко використовується в авіаційній та військової індустрії. Через досить високу еластичність у спокійному стані, арамід швидко кам'яніє при різкому ударі, забезпечуючи надійний захист боковини.

Особливий дизайн протектора. Спокій при водінні, ефективне запобігання аквапланування. Симетричний та направлений малюнок протектора поліпшує керованість і запобігає виникненню ефекту аквапланування у воді та сльоті. Посилені ламелі блоків протектора забезпечують резервний запас зчеплення.

Снігові кігті (Snow Claws). Більше зчеплення на льоду та снігу. Рельєфні зачепи розташовані між блоками протектора покращують зчеплення на льоду та снігу, найбільш ефективно працюючи під час прискорення та гальмування.

Рельєфні канавки (Groove Lifts).  Контрольоване, надійне управління. Поверхня канавок в центральній частині протектора має рельєфне дно, що поліпшує керованість шини на сухій дорозі, робить автомобіль більш стійким та контрольованим. Рельєфні канавки також запобігають попаданню в ламелі дрібного каменю.

Самоблокуючи 3D-блоки. Краще управління. На внутрішній поверхні центральних блоків протектора розташовані своєрідні замки - виступи та виїмки, що впливають на керованість автомобіля при входженні у поворот. 3D-блоки при високих навантаженнях зміщуються і деформуються набагато менше, ніж звичайні, забезпечуючи кращу керованість на будь-якому покритті. 

Фото: www.nokiantyres.com/AA-labelNokianWRSUV3

Інформація про європейське маркування шин: Безпека, економічність та екологічність www.nokiantyres.com/innovation/facts-about-tyres/eu-tyre-label/

Детальна інформація: Nokian WR D4 – Перша в світі зимова шина з показником зчеплення на мокрій поверхні класу «А»
http://youtu.be/PwIGMzpEJMM

Nokian Hakkapeliitta R2 – Перша у світі зимова шина з показником опору кочення класу «А» http://youtu.be/Wo4omb0Eil4

Контактна інформація:

Маркетинг менеджер Nokian Tyres в Україні
Альона Коломієць
тел. +38 044 220 12 20 
факс. +38 044 220 12 21 
Olena.Kolomiiets(at)nokiantyres.com