Nokian Hakkapeliitta – кращі зимові шини за результатами незалежних тестів 2010 року

пт жовтня 29 01:08 2010

Nokian Hakkapeliitta – кращі зимові шини за результатами незалежних тестів 2010 року



Nokian Hakkapeliitta 7 була визнана переможницею порівняльних тестів шипованих шин, опублікованих восени цього року фінськими, шведськими, російськими та українськими автомобільними журналами. Особливо високо були оцінені такі характеристики цієї преміальної моделі, як відмінне зчеплення, комфортне, стабільне водіння та легкість в управлінні, що вкрай важливо для всіх хороших зимових шин.

Nokian Hakkapeliitta 7 була названа кращою зимової шиною у порівняльних тестах журналів Tekniikan Maailma і Tuulilasi. На думку Tekniikan Maailma (17/2010), шини Nokian ідеально відповідають вимогам найсуворіших зим. «Десять з десяти балів за кожен тест на льоду - це говорить саме за себе. Такі результати яскраво демонструють, для яких саме умов призначена ця шина. На додаток до відмінного зчеплення, шина також має чудові ходові якості. Вона стійка і чітко реагує на рух керма на льоду та снігу», - стверджує Tekniikan Maailma. Журнал протестував, в загальній складності, 14 шипованих і 8 нешипованих зимових шин у типорозмірі 205/55 R16.

«Hakkapeliitta 7 забезпечує краще зчеплення на льоду, але, крім цієї шини, в тестуванні брали участь моделі, що демонструють не найкраще зчеплення на льоду і снігу. Hakkapeliitta 7 утримує зчеплення протягом дуже довгого часу, навіть коли машина вже ковзає боком», пише Tuulilasi (13/2010) у своєму звіті по проведеному тестуванню, у якому брали участь 7 шипованих і 2 нешиповані зимові шини в типорозмірі 205/55 R16.

Найкращі позиції в тестах у Швеції, Росії та України
Увінчана титулом «Чемпіон льоду», Hakkapeliitta 7 також вийшла на перше місце в тесті найбільшого автомобільного шведського журналу Vi Bilägare (14/2010), який протестував вісім шипованих шин у типорозмірі 205/55 R16.

"Nokian Hakkapeliitta 7 - чемпіон на льоду. Це переможець у гальмуванні і розгоні на льоду. З цією шиною відчуваєш себе особливо впевнено, тому що навіть під час ковзання не втрачається управління автомобілем. Під час їзди по снігу шина поводиться так само, як і на льоду: в кінцевому підсумку виникає замет, але повністю контрольований. Навіть у разі ковзання всіх чотирьох коліс автомобілем можна управляти без будь-яких проблем. Шина поводиться аналогічним чином в екстремальних ситуаціях і на мокрій дорозі – занесення починається тихо, що дозволяє водієві сповільнити швидкість і повністю контролювати ситуацію. Nokian – це кращі зимові шини», - стверджує Vi Bilägare.

Hakkapeliitta 7 також посіла перше місце в тесті шипованих шин найбільшого російського автомобільного журналу «За кермом», (10/2010). Тестування проводилося серед шин у типорозмірі 205/55 R16. За даними «За кермом», Hakkapeliitta 7 була кращою в розгоні на снігу і льоду. Також були відзначені її прекрасні зчіпні властивості і керованість. У тесті шипованих 14-дюймових шин в тому ж журналі, Hakkapeliitta 7 розділила перше місце з іншою моделлю-переможницею.

«Краще поздовжнє зчеплення на льоду і поперечне на укоченому снігу, не підносять сюрпризів у повороті, при гальмуванні і розгоні на зимовій дорозі», - пише «За кермом» (9 / 2010). Крім того, Hakkapeliitta 7 продемонструвала кращий опір коченню на всіх швидкостях. За даними журналу, Hakkapeliitta 7 можна назвати найбільш економічними шинами з дуже низькою витратою палива.

У тесті зимових шин, опублікованих українським журналом «Автоцентр» (42/2010), Hakkapeliitta 7 також посіла перше місце. «Незважаючи на появу в цьому сезоні нових шипованих шин, випередити Nokian Hakkapeliitta 7 нікому не вдалося. Її чіпкість у всіх крижаних тестах поза конкуренцією. Шестигранний шип разом з вдалим малюнком протектора дозволяє переміщатися на цій покришці і маневрувати на льоду без раптових зривів і на великих швидкостях безпечніше, ніж на більшості інших учасників тесту. На снігу шина – на рівні кращих конкурентів. Експерти відзначили керованість на сніжній звивистій трасі. На асфальті вона «середняк», особливо у порівнянні із зимовою гумою європейського типу, яка створювалася в основному для асфальту. Це шина з кращими зимовими характеристиками», пише видання. У тестуванні брали участь 20 арктичних зимових шин, з яких 7 фрикційних, а також 6 європейських шин.

Nokian Hakkapeliitta R демонструють переконливе зчеплення на льоду і б'є рекорди за рівнем опору коченню

Нешиповані зимові шини Nokian Hakkapeliitta R перемогли в тестах шин Vi Bilägare's (13/2010). «У цілому, це хороші шини», резюмувало видання. «Nokian добре гальмує і легко розганяється по снігу. Але, перш за все, Hakkapeliitta R забезпечує безпечну їзду на снігу. Вона точно реагує на рух керма при розгоні і гальмуванні. Вона також добре гальмує на льоду, легко розганяється, демонструючи прекрасні ходові якості. Ця модель Nokian чудова при їзді по шузі і демонструє хороші ходові якості на сухому асфальті. Витрати палива у цієї шини найнижчі з усіх, хто брав участь у тестуванні моделей. Загалом, Hakkapeliitta R вирізняється збалансованими ходовими якостями, а також високою функціональністю на всіх поверхнях», - резюмує Vi Bilägare.

Друге місце в цьому ж тесті зайняла фрикційна шина Nokian Nordman RS. «Стійка і легка в управлінні при їзді по засніжених зимових доріг», - пише Vi Bilägare. Журнал протестував 8 нешипованих зимових шин у типорозмірі 205/55/R16.

Hakkapeliitta R також названа кращою фрикційної шиною у тесті російського журналу «За кермом» (10/2010). На думку журналу, ця модель демонструє краще подовжнє і гарне бічне зчеплення на снігу. Видання стверджує, що Hakkapeliitta R – найбільш економічні шини для засніжених і обмерзлих доріг.

У тестах Tekniikan Maailma (17/2010), Nokian Hakkapeliitta R розділила друге місце. «Nokian – найкраща фрикційна шина для обмерзлих доріг», - пише видання. Журнал також констатує, що Hakkapeliitta R – тиха шина, яка заслуговує особливої згадки через найнижчий рівень опору коченню серед протестованих моделей.

Nokian Hakkapeliitta R продемонструвала низький опір коченню у всіх порівняльних тестах, проведених в 2009 і 2010 роках. Легке обертання шини сприяє зниженню витрати палива і викидів CO2. Демонструючи найнижчий опір коченню серед конкурентів, Hakkapeliitta R знижує витрату палива на цілих 0,5 л на кожні 100 км.

Тести зимових шин, осінь 2010 року

Tekniikan Maailma (17/2010), Фінляндія

Шиповані шини, розмір: 205/55 R16
1. Nokian Hakkapeliitta 7
2. Continental ContiIceContact
3. Bridgestone Noranza 2 Evo

Фрикційні шини, розмір: 205/55 R16
1. Goodyear Ultra Grip Ice +
2. Nokian Hakkapeliitta R і Continental ContiVikingContact 5

Tuulilasi (13/2010), Фінляндія

Шиповані шини, розмір: 205/55 R16
1. Nokian Hakkapeliitta 7
2.Bridgestone Noranza 2 Evo і Pirelli WinterCarving Edge

Vi Bilägare (13/2010 і 14/2010), Швеція

Шиповані шини, розмір: 205/55 R16
1. Nokian Hakkapeliitta 7
2. Bridgestone Noranza 2 Evo, Continental Ice Contact, Gislaved Nord Frost
5. Goodyear Ultra Grip Extreme і Pirelli WinterCarving Edge

Фрикційні шини, розмір: 205/55 R16
1. Nokian Hakkapeliitta R
2. Nokian Nordman RS
3. Gislaved SoftFrost 3 і Goodyear Ultra Grip Ice +

«За кермом» (09/2010 і 10/2010), Росія

Шиповані шини, розмір: 205/55 R16
1. Nokian Hakkapeliitta 7
2. Michelin X-Ice North 2
3. Gislaved NordFrost 5

Фрикційні шини, розмір: 205/55 R16
1. Nokian Hakkapeliitta R
2. Bridgestone Blizzak WS 60
3. Michelin X-Ice 2

Шиповані шини, розмір: 175/65 R14
1. Nokian Hakkapeliitta 7 і Michelin X-Ice North 2
3. Pirelli WinterCarving Edge

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Координатор з маркетингу компанії Nokian Tyres в Україні
• Наталія Діхтяренко
Моб. +38 067 441 24 61, тел. +38 044 220 1 220
e-mail: [email protected]

Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні
• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]