Результати концерну Nokian Tyres в 2011 році: відмінні результати 2011 року – зростання триває

чт лютого 9 01:09 2012

Результати концерну Nokian Tyres в 2011 році: відмінні результати 2011 року – зростання триває



У 2011 році концерн Nokian Tyres зафіксував чисті продажі на рівні 1456,8 млн. євро (1058,1 млн. євро в 2010 році), зростання склало 37,7% в порівнянні з попереднім роком. У країнах Скандинавії і Фінляндії продажі виросли на 17,4% і склали 37,9% від загальних продажів концерну. Продажі в Росії виросли на 81,0%. Консолідовані продажі в СНД, включаючи Росію, зросли на 79,1% і склали 26,9% від загальних продажів концерну. У Центральній і Східній Європі продажі також показали зростання на 49,1% і склали 27,8% від загальних продажів концерну. У Північній Америці продажі виросли на 9,9% і склали 6,9% від загальних продажів концерну.

Операційний прибуток концерну Nokian Tyres склав 380,1 млн. євро (222,2 млн. євро в 2010 році). Прибуток до податків – 359,2 млн. євро (208,8 млн. євро в 2010 р.). Чистий прибуток Nokian Tyres склав 308,9 млн. євро (169,7 млн. євро в 2010 р.).

У концерні Nokian Tyres на кінець 2011 року було зайнято 3981 чоловік. У мережі шинних центрів Vianor зайнято 1370 чоловік. У російському підрозділі на кінець звітного періоду працювало 1062 співробітників (851 чоловік на кінець 2010 року).

Росія і країни СНД

Продажі Nokian Tyres в Росії виросли на 81,0% і склали 375,8 млн. євро (207,7 млн. євро в 2010 р.). Продажі в країнах СНД (не включаючи Росію) склали 39,3 млн. євро (24,1 млн. євро в 2010 р.). Консолідовані продажі в СНД (включаючи Росію) виросли на 79,1% і досягли 415,1 млн. євро (231,8 млн. євро в 2010 р.).

Продажі в Росії значно зросли завдяки відновленому споживчому попиту, малим товарним запасам на складах дистриб'юторів та поліпшенням їхньої кредитоспроможності. Помітне зростання спостерігалося в продажах зимових та літніх шин, як в преміум, так і в середньому ціновому сегментах. Частка ринку компанії Nokian Tyres продовжила своє зростання, і позиція компанії як лідера російського шинного ринку в сегменті преміальних шин покращилася.

Мережа дистрибуції збільшилася завдяки підписанню додаткових дистриб'юторських угод і розширенню мережі Vianor. На кінець 2011 року в мережу шинних центрів Vianor входила 491 торгова точка в 287 містах в Росії і країнах СНД.

Виробничі потужності заводу Nokian Tyres у Всеволожську в кінці 2011 року збільшилися до приблизно 11 мільйонів шин на рік завдяки запуску двох нових виробничих ліній (9 і 10). Компанія розпочала будівництво нового заводу в Росії в безпосередній близькості від існуючого, що збільшить потужності виробництва шин для легкових автомобілів додатково на 5-6 мільйонів шин на рік. Всі необхідні угоди з російською владою про податкові пільги та інвестиції в інфраструктуру були досягнуті, і період цих домовленостей пролонгується на 9 років з урахуванням нового інвестиційного проекту другого заводу Nokian Tyres в Росії. Планується, що новий завод почне функціонувати в 2012 році, а в 2012-2014 роках буде відбуватися нарощування потужностей.

Інвестиції

Загальні інвестиції концерну Nokian Tyres в 2011 році склали 161 700 000 євро (50,5 млн. євро в 2010 році), включаючи інвестиції в заводи в Росії і в Фінляндії, розробку нових продуктів і розвиток мережі Vianor.
Загальні інвестиції концерну Nokian Tyres в 2012 році складуть приблизно 202 млн. євро. Близько 142 млн. євро буде інвестовано в розвиток шинного заводу Nokian Tyres в Росії, включаючи запуск нових виробничих потужностей. 32 млн. євро – в завод в Нокії (розвиток виробництва, прес-форми для нової продукції, ІКТ та R&D), 15 млн. євро – в напрям індустріальних шин. 13 млн. євро – в торговельні компанії, в тому числі в мережу шинних центрів Vianor, включаючи придбання шинних центрів.

Кім Гран, Президент концерну Nokian Tyres:

«Для компанії Nokian Tyres 2011 рік став дуже успішним: підвищився рівень продажів, зріс прибуток і збільшилися обсяги виробництва. Наша стратегія зростання виправдала себе в умовах високого попиту.

Продажі і в цілому результати четвертого кварталу виявилися такими, як ми і планували, з невеликими відхиленнями в структурі продажів у зв'язку з пізнім початком зимового сезону. Продажі в 2011 році стрімко росли на всіх наших ключових ринках, і частка компанії продовжила збільшуватися, особливо на ринках Росії і Центральної Європи. Успішний вихід на ринок нашої нової зимової шини, переможниці тестів Nokian WR D3 для Центральної Європи в сукупності зі стабільним зростанням продажів лінійки зимових шин Hakkapeliitta в Росії, Фінляндії та країнах Скандинавії, прискорив зростання і поліпшив показник середньої ціни.

Насичений продуктовий асортимент з високою часткою преміальних продуктів в сукупності із зростанням цін підвищили прибуток. Ми є лідером по силі бренду, цінового позиціонування і дистрибуції на наших ключових ринках і працюємо над тим, щоб поліпшити наші позиції і рентабельність також на ринку Центральної Європи. Експансія нашої дистриб'юторської мережі триває в першу чергу з розвитком мережі шинних центрів Vianor – 139 нових центрів у 2011 році. Сьогодні мережа складається з 910 точок в 23 країнах, з яких 491 знаходиться в 287 містах Росії та СНД.

Випуск продукції зріс на 47% (у тоннах) в порівнянні з минулим роком на обох заводах компанії. Тижневий випуск зріс з 250 до 360 тис. шин після запуску нових виробничих ліній в Росії. Нарощування потужностей продовжиться з будівництвом нового найсучаснішого заводу, який почне працювати вже влітку 2012 року в Росії.

Перспективи продажів і в цілому результатів першої половини 2012 року позитивні. У нас значний портфель замовлень, а рівень товарних запасів на наших ключових ринках залишається в нормі. Обсяги продажів будуть дуже близькі до наших зростаючих обсягів випуску продукції. Зниження цін на сировину та підвищення продуктивності будуть сприяти підтримці здорової рентабельності».

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Координатор з маркетингу компанії Nokian Tyres в Україні
• Наталія Діхтяренко
Моб. +38 067 441 24 61, тел. +38 044 220 1 220
e-mail: [email protected]

Прес-служба компанії Nokian Tyres в Україні
• Вікторія Шпак
моб. 8-067-243-99-08, (044) 501 29 09
e-mail: [email protected]