Додаткові шашки протектора
Оптимальним для шипованих шин є направлений симетричний малюнок протектора з фіксованим напрямком обертання. Це дозволяє розмістити на шині більше шипів при більшій відстані між ними. У свою чергу така схема дозволяє покращити зчеплення без втрати звукового комфорту шини.
У порівнянні з попередньою моделлю кількість блоків (шашок) протектора була значно збільшена за рахунок зменшення їх розміру. Таке нововведення забезпечує першокласне зчеплення і зносостійкість і в той же час зменшує рівень шуму шини.
Збільшення кількості блоків протектора веде до збільшення кількість канавок, а отже й кількості граней, що контактують з льодом і снігом чи будь-якою іншою поверхнею.
Велика кількість блоків протектора також дозволяє розташувати шипи далі один від одного на поверхні шини.
Чим менші блоки протектора - тим нижчий рівень нагрівання шини, а це, в свою чергу, збільшує зносостійкість.
Крім того, дана інновація покращує паливну економічність шини за рахунок зменшення опору коченню.
Варто відзначити, що блоки протектора у центральній частині шини були об’єднані в один суцільний блок, роблячи шину більш жорсткою та збалансованою при керуванні.